Gå til innhold

Hvor mange dager før IKM tester dere?


tjorven- nr 3

Anbefalte innlegg

Jeg er så spent om jeg kan være gravid, men tør ikke teste enda...Hadde TR 6. august, så om sylusen er stabil skal vel IKM være 3.september......

Noen med samme dager som har testet positivt allerede??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:-)

 

Jeg testet positivt 3 dager før med forrige barn, klarte å vente til IKM denne gangen:-) men dagene gikk veldig tregt når jeg gikk og ventet på ikm ja!!! Det er hardt å vente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja man blir så spent om det kan være noe...men vil helst vente til det er et helt rett svar for ikke å bli skuffet uten grunn =) Ikke helt sikker på syklusen min heller...Hadde TR 6. august, så IKM er ca 3.sept. altså om 2 dager......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet også pos 4 dager før IKM (som var i går). Kun en skygge av en strek på en av de billigere testene, men klart og tydelig "Gravid" på Clearblue sin digitale. Siden har strekene blitt sterkere. Men husk å teste i morgenurin hvis du ikke klarer å holde deg og må teste før. Den er mest konsentrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg testet positiv 3 dager før ikm midt på dagen

 

brukte strimmeltest fra billigetester ( eller hva den heter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sist gang testet jeg positivt 12 dager før IKM. De beste testene klarer å gi svar på om du er gravid eller ikke 5 dager etter befruktning:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh så spennende da....skal enda drøye noen dager og se om TR kommer før jeg tester...Har en CB digital liggende klar...men MÅ klare å vente enda litt..stoler ikke helt på syklusen min pga SA i juli.

Tusen takk for svarene fra dere og masse lykke til med rugingen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...