Gå til innhold

Noen flere som tar nettstudier som har tips til meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp begynt på økonomi og administrasjon, heltid. I tillegg til dette har jeg to små barn, og jeg er i jobb. Jobber to kvelder i uka. Problemet er at jeg ikke får tiden til å strekke til, har barna i bhg fire dager i uka, som jeg bruker på å lese. Noen som har tatt det samme, som er/har vært i samme situasjon som meg? Nå har jeg jo bare holdt på i to uker, og det kan jo hende det roer seg litt med alt skolearbeidet når en får satt seg litt inn i stoffet...? Håper noen som har vært i samme situasjon kanskje har noen tips til meg....? Er kjempesliten akkurat nå, og er kjempenære å bare avslutte hele studiet......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer til og være i samme situasjon.. Jeg skal begynne på helsefagarbeider nå.. ( nettstudie med mulighet til og dra innom skolen).. Der er det 15 innleveringer på et år.. Jeg vet ikke helt når jeg starter .., men skolen hadde alt av papirer klart i begynnelsen av september.. Så ganske snart da.. I tilegg til skolen har jeg en gutt på 2.5 år.., er gravid i 6 uke og jobber ca 120 timer i mnd.. Litt variabelt med jobbing.. Mini har fulltidsbarnehage, men jeg jobber jo stort sett minst 4 dager i uken så det må jeg ha.. Oppa dette så selger vi huset våres nå ( visning i morgen) og skal se på et objekt i morgen .. Huset vi eventuelt flytter til vil kreve en god del oppussing.. Kjenner jeg får en smule panikk..., men tenker at dette skal jeg klare... Det blir sikkert tøft i begynnelsen som du sier.. Knalltøft.. Men har bestemt meg... Og da skal jeg klare det..

Har ikke noen råd eller tips til deg egentlig.. Jeg har forventet at det kommer til og bli knalltøft med alt som skjer.. Og bare håper at jeg klarer gjennomføre skolen tross alt.. Var jeg deg ville jeg ikke gitt opp... Fortsett og les.., kanskje det blir lettere etterhvert.. =)

Skrevet

Heisann!

Takker for svar, skal ikke gi opp riktig enda, regner med at det blir litt lettere etterhvert.=) Lykke til til deg også, satser på at vi klarer dette=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...