Fru_HK Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Jeg skrev et inlegg tidligere, men spør på en annen måte nå (siden litt har skjedd siden da) Tok en test på morningen og fikk positivt. En time senere hadde jeg brunaktig utflod (det skal nevnes at vi sexa rett etter at testen var tatt). Og jeg vet det er vanlig og kanskje spotte litt etter sex, men.. Hadde litt brunaktig utflod uteover kvelden i går også (ingenting natt til i dag eller i dag så langt). Ikke har jeg noen symptomer heller, og det er kanskje det som bekymrer meg litt.. (3+5 i dag, så det er jo ganske tidlig). Det er jo ikke noe poeng i å gå til legen, for han kan vel ikke gjøre noe fra eller til såpass tidlig uansett. Opplevde en MA i fjor - så jeg er nok litt på tuppa.. sorry :/ Noen med erfaringer?
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Skjønner veldig godt at du er litt på tuppa. ER også det selv, selv om jeg aldri har opplevd MA. Tror jeg har svart deg her inne før, men kan jo oppdatere deg om hvordan det går med meg ihvertfall: Er i dag i uke 4+1. Testet positivt for 4 dager siden. Begynte å spotte med brunlig utflod og litt friskt blod av og til da jeg var 3+2. Dette vedvarte til jeg var 3+6. De siste 2 dagene har jeg ikke blødd noe (bittelitt rosa utflod rett etter sex i dag) og testen blir stadig mer positiv. Tenker jo på MA, jeg også men får stadig bedre følelse. Har hørt mange andre si at de har opplevd det samme og det har gått bra. Og det står t.o.m. isvangerskapskalenderen at det er vanlig å ha menssmerter og småblødninger nettopp i uke 4. Krysser fingrene for oss begge! Lykke til!
Fru_HK Skrevet 31. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2008 Jeg vil inbille meg at det er en sånn "hormonblødning" - men siden jeg ikke har et eneste symptom enda, så tør jeg ikke håpe noe. Får teste litt noen dager i uka og se hvordan det ligger ann! Hører jo at det er ufarlig, men.. isj :/
Mamma snart :) Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Er nok bare rest av festeblødning. Ville ikke tenkt på dette. Hadde det samme noen dager før jeg testet pos 1 dag før IKM og litt samme dag som jeg testet Ikke hatt noe siden. Lykke til.
Fru_HK Skrevet 31. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2008 Håper virkelig det! Har fått time til tidlig ul/bekreftelse av graviditet 17.september så da får jeg se om det er noe der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå