WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Hadde eggløsning rundt onsdag, hadde sex søndag, mandag, tirsdag, tors og lørdag ( i går). Da burde vel spira sitte?? Hehe, ble nemlig gravid på FØRSTE forsøk sist, og håper det skjer denne gangen også er trøtt ( de siste par dagene), oppblåst og fiser mye ( sorry) *rødme* Litt sånn rar følelse i magen, at det er noe på gang lissom. MEN, vet at jeg ikke må ha for store forhåpninger.. Noen som ble kjapt gravide med nr 2 her?
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 31. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 31. august 2008 Jeg mener EL på tirsdag.
Sånn kan det gå Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Nr. 2 var den eneste det tok litt tid å få til. Ble en SA til og med før han satt. Tok rundt 6 mnd totalt. Førstemann satt på første forsøk.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 31. august 2008 #5 Skrevet 31. august 2008 Jeg slet lenge med nr 1 og tok enda en god stund lenger med nr 2... Godt over 2 år med nr 2.. Men er jo veldig sannsynlig at du sikkert er mye heldigere.. =)
It's all about me Skrevet 31. august 2008 #6 Skrevet 31. august 2008 Nei. Førstemann satt på andre pp. Mens vesla her måtte ha 13 pp og en omgang med Pergo. Og de rare graviditetsfølesene hadde jeg alle peridodene før den trettende. Psyke kan flytte fjell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå