Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Hun som kommer hjem og skal være motivatoren for den stakkars jenta som veier alt for mye virker ikke spesielt oppegående når hun bombarderer jenta med hvorfor hun har blitt tykk; Hun påstår at det er fordi at når hun fikk samboer så ble hun skuffet over at den nye samboeren ikke klarte å fylle alle hennes ønsker og derfor har hun spist seg tykk??? Jeg husker når min sambo og jeg flyttet sammen, så la jeg også på meg første året, mange kilo. Men det var slett ikke fordi han ikke dekket mine behov og ønsker, men fordi vi koste oss hver eneste dag med god mat og gjerne et glass vin. Så noen ganger bør disse diettdamene dempe psykologuttalelsene sine, de viser tydelig at det ikke er det faget de har studert. Jeg var absolutt ikke tykk etter det første året, men svært tynn i utgangspunktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå