Gå til innhold

Fortsatt noen med termin i August her???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går for tiende dagen på overtid idag, og det kjennes ikke som om det skjer en dritt. Så da blir det september baby på oss. Er såå klar for å hilse på den lille jenta i magen nå, men ho har tydligvis ikke hastverk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Hadde termin i går, men jammen blir det ikke septemberbaby her også gitt. Håper jeg slipper å gå like lenge over som deg, men denne babyen har heller ingen hast. Håper du føder snart da!

Skrevet

melder meg på her ja..hadde termin i går..så her blir d septemberbaby på meg og..men du å du for en fin måned september er da jenter;)

jeg går nå å venter på disse mensmurringene som skal bli til kynnere jeg..men den gang ei..

sex i kveld jenter?hehe..så holder vi hverandre oppdatert å ser om d funker;)

Skrevet

ikke håp for mye på den sexen..... burda ha virket for lengst her....

Skrevet

hadde termin på fredag. var på ingen måte moden i følge jordmor, så belager meg på en god uke til jeg. har sovet godt om nettene hele helga, prøver å nyte dagene! men på jeg og særlig mannen min er utålmodig. akkurat som om det er vanskelig å få meningsfulle dager.

Skrevet

sex funka på meg sist..ikke d at d skal funke denne gangen altså.,men nå er d mitt siste håp om at noe kan skje her..har både åpning og er moden så kanskje denne prostalaginen kan hjelpe litt..;)

Skrevet

tERMIN I GAAR, 30 AUGUST...

Skrevet

hadde termin mandag 25, så dette er 6 dagen på overtid!! Håper ting snart begynner å skje!!

Skrevet

Termin i går - ingenting skjer. Burde og trodde jeg var forberedt på å gå over, men er det tydeligvis ikke - ingen god dag i dag . nå må det skje snart...... Heldigvis kan jeg gå inn på BiM en gang i mellom - så har jeg ihvertfall noe å gjøre mens jeg venter.......

Skrevet

Jeg hadde menstermin 20 august og UL termin idag. Virker ikke som det blir fødsel med det første her heller. Skal på overtidsvurdering i morgen(pga den sprikende terminen), så da får vi se om det er noe tegn til fødsel de første dagene..

Skrevet

hadde UL termin i går. så blir nok september baby på meg:(

Skrevet

9 dager siden ul terminen min. 3 dager siden mens terminen. så blir nok september baby på meg og:) var til jordmor på lørdag og jeg er IKKE moden! så hun tok litt akkupunktur på meg og jeg skal opp igjen i morgen å få ny behandling. håper virkelig det setter sving på sakene:) om ikke noe skjer innen onsdag blir jeg satt i gang den dagen, men vil jo helst at det skal skje av seg selv..

Skrevet

eg er 1 dag på overtid i dag, og trur det skal godt gjerast å klare å få ut ungen før klokka tolv i natt.... har bare sinnsykt med maserier og de har eg hatt de siste 4 dagene....

Skrevet

Jeg hadde termin tirsdag 26.08. Ingen baby enda, og det ser ikke ut til å skje med det første heller. Hatt masse mensverk den siste uken, men det er om kvelden. Når jeg våkner om morgenener jeg like gravid og alt er rolig. Skal til jordmor i morgen for å sjekke om jeg har blitt noe mer moden. Skjer det ikke noe frem til torsdag skal jeg på overtidsvurdering da. Mest sannsynlig igangsetting før neste helg siden det er så stor forskjell på mens-og UL-termin.

Har null med optimisme og tålmodighet igjen. Prøver å være positiv utad og spiller med når folk sier at babyen kommer når den er klar osv...men inni meg raser følelsene av angst, uro, utålmodighet, skuffelse og utmattelse. Gikk 12 dager over tiden forrige gang før igangsetting som endte i ks, og er redd for at det samme skal skje en gang til. Tror bare magen min rett og slett er for god å ligge i. :)

Skrevet

hehe ja jeg har tydeligvis lagd et godt rede for det virker ikke som ho vil ut. Har prøvd alt av kjerring råd og tips. Gått til odningsakkupunktur. Ble strippet og jordmor sa jeg var moden , men det er en uke siden og fortsatt ingen baby. Var sikker på at etter stripping og en runde i senga burde det skje noe, men ikke en dritt....

Kjenner meg igjen med at det er vanskelig å få dagene til å gå ja. Folk sier nå er det jo uansett ikke lenge til,men hver time kjennes ut som en uke. Og på toppen av kransekaka fødte venninna mi igår, og ho hadde terin 23 september!!!!!!

Jaja overtidskontroll på tirsdag og da skal jeg jaggu ikke ut av sykehuset uten baby :)

Skrevet

Hjelpeløs!!!

Jeg hadde mens termin 08 august, og det er nå 25 dager siden!!! Nesten en hel mnd. Ultralyd termin var 25 august.

Pga stort sprik mellom terminene var jeg på overtidskontroll for en uke siden, og fikk beskjed om at de stolte 100% på UL termin og at jeg bare måtte vente....

Jeg hadde både positive tester og kastet opp lenge før de da mener jeg har blitt gravid. Det er så utrolig fortvilende å ikke bli tatt på alvor.

Jeg har hatt bekkenløsning siden april og er så stor jeg holder på å gå opp i limingen. Estimert vekt på babyen er nå 4 kg, og vi vokser for hver dag begge to.

Det er enormt slitsomt disse dagene og jeg lurer på hvor lenge de har tenkt å la meg ha det sånn.

Klarer ikke lenger å sove eller å fungere i hverdagen, henger ikke med lenger i det hele tatt. Først var det et hardt tak med det fysiske, mens nå er det gått fullstendig over på psyken. Er sikkelig deprimert, samboer sier jeg snakker i samme toneleie uten noe opp eller ned, Er hverken glad eller trist. Er i ingenmansland....

Og det er tungt for meg som vanligvis er å mental sterk...

jeg skjønner rett og slett ikke hva som skjer med meg...

Skrevet

huff så utrolig frustrerende :(

jeg går bare 2 dager på overtid å kjenner jeg er blitt veldig utoldmodig ALLEREDE..så jeg kan veldig godt tenke hvordan du har d..gikk 10 dager over med nr 1 så jeg vet dette kan ta tid..

d er så frustrerende når en begynner å kjenne etter ..hmm var dette en murring?nå begynner d..yes..men så plutselig så er d stille som graven igjen..

håper du føder snart..d er ikke godt å gå sånn..selv om når d er over så glemmer man fort..men den tanken er ikke lett å tenke nå..

lykke til hvertfall..du er nermere nå enn du har vært noen gang;)

Skrevet

Uff, det høres ille ut. Syns det er kjedelig at man lar deg gå så langt over for det går faktisk utover psyken til slutt. Stoler ikke helt på det ul greiene jeg heller. Hvertfall ikke når det blir så stort avik. Som du sier testet du jo positivt før de i det hele tatt mener du ble gravid da.

Krysser fingrene for at noe skal skje for deg snart. Jeg skal på overtidskontroll imårra, og kommer til å lage et h.... hvis ikke jeg blir satt igang.

Lykke til alle sammen :) Par uker nå så sitter vi alle med babyene våre i armene :)))

Skrevet

hadde termin for 6 daga sida. Begynne å bli leie å håpa kvar natt at det skal komme rier. Hadde noko rart i natt.. Tok tak nede i bekkenet og gjekk oppover til heile magen var som ein stein, begynte å telle t 30 men det var nok 60 sek minst. Var vanskeleg å finne ut når d slutta berre auka på. Skjedde ingenting når eg bevegde på meg. Hatt problem med harde mage men i dag e d som en eksplosjon plutseleg. Syns det er vanskeleg å vete om det er ri eg har hatt sidan eg er førstegangs

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...