Gå til innhold

Jippi!! Har kjennt litt menssmerter idag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 36+2 idag.. og idagtili kjennte jeg noen svake menssmerter! Det har jeg ikke kjennt før!!

Det må jo være et godt tegn på at fødselen nermer seg eller??

Men det kan vel gå noen uker enda... Har såååå lyst å føde litt før termin! hehe...

Kjenner også veldig press nedover. Mest mot rompa egentli.. Er det normalt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke31 og har det sånn som deg.

HAr i tillegg masse kynnere,som kommer og går litt etter hva jeg foretar meg.

Fødselen "nærmer" seg jo uansett,men det du beskriver er jo helt normalt,og betyr ikke at du føder neste uke liksom..

Er veldig vanskelig å gjette på når fødselen starter ifht symptomer.

Noen er plutselig ignag uten forvarsel,og andre har gått i 2 mnd og kjent på vondt og trodd at de skulle føde...

Lykke til hvertfall:-)

Skrevet

Jeg har hatt en rar dag i dag. Er 37 + 4 eller no, og i dag har det vært mange kynnere. De kynnerne jeg har hatt før har jeg kun kjent i magen, men disse tar tak litt bak i ryggen også. Jeg er kvalm og uggen og kropen verker litt. Håper dette er tegn på at kroppen gjør seg klar - gikk 11 dager over sist og det er kjedelig!

Skrevet

Ja jeg også har vedig mye kynnere. Idag har det vært helt eksremt.. litt ekstra sterke.. Spennende dette altså!

Men jeg forbereder meg på å gå til termin så får det bli en positiv overaskelse viss det skjer før :)

Har jo fortsatt litt jeg skal gjøre før lille gullet kommer :)

Skrevet

Fem dager siden termin og jeg sitter her fremdeles. Var som deg, full av forhåpninger om å føde før tiden siden jeg fikk så tidlig verk og press. Ikke for å ta fra deg optimismen, men bare hold alle kortene åpne. Veldig normalt med press mot rumpa. Kjennes ut som man sitter på hodet til babyen noen ganger. Håper du slipper å gå over termin, for det er ikke noe gøy i alle fall. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...