Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14583793&sid=xz9sbf6_kit910791&WT.svl=Bilde Lurer på å skaffe meg brukt vogn. Men en fra 2005 bør vel koste litt mindre. Hva med vogna, er den spesiell fin eller bra?!? Bare lurer fra en som er helt grønn.
bamsemumsa m/3åring+spire Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Ja jeg syns det var dyrt med over halv pris på brukt vogn fra 2005.
Trulte76 Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 3000kr hadde vært greit. Halv pris altså.men ikke noe mere enn det.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Jeg syns det var grei pris. Nå var det jo 3500 med masse tileggsutstyr som mykbag, ullpose, stelleveske og regntrekk. Bare mykbagen koster 1200 kr ny.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå