♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Har ikm ca 4 sept...TROR jeg.. Testet pos el den 20 august. Har hatt alle disse symptomene nå i en uke. Testet i går med strips, som var svak svak strek. Testet også i går med CB digital, som viste Gravid. Testet igjen i dag med vanlig CB som viste SÅ VIDT en svak svak kryss... Hadde også en strips som igjen viste en svak svak strek.... Hvorfor blir de ikke klarere når den digitale viste Gravid? skal det ikke mye hcg på den for at den må slå ut? Blir så usikker...Men kroppen min er VELDIG gravid for å si det sånn..Helt motsatt en forrige svangerskap da jeg ikke merket noen ting.... Har noen testet feil med digital før? CB?
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Jammen vennen,- når du har tatt sååå mange tester,og alle er positive,da må du jo være gravid? Fordelen med CB digital er jo at den ikke kan være svak. Den sier det som det er,uten at du skal måtte tolke det hele. De andre blir sterkere etterhvert. Du er nok smelt på tjokken ja Velkommen inn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå