Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei,, lurer på om du kan se om jeg og tulla kommer til å flytte snart, også lurer jeg på om jeg blir sammen med bf igjen, vi er mye sammen om dagen, men han sier han er usikker på hva han vil med oss... 160183

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg føler dere blir sammen igjen, og at dere da vil flytte sammen alle tre.... han flytter ikke til dere, så dere vil nok komme til å flytte på dere::)

Skrevet

tusen takk for svar..

kan du se når vi eventuelt blir sammen igjen?

han sa i går at han hadde tenkt på å prøve igjen, kan du se om det går bra, har vært en del tull, siden han flyttet fra meg mens jeg var gravid, til fordel for ei annen jente, det er ikke noe mer der nå.. lurer på om jeg får flere barn og når?

Skrevet

tror dere bor sammen til jul iallefall, ser dere sammen på julafte...

tror du blir gravid i januar igjen faktisk..... virker som dere blir stormende forelsket igjen! og denne gangen tror jeg du får en liten gutt..

Skrevet

å nå ble jeg glad,, er veldig redd for å bli gravid igjen, tulla mi kom 10 uker før tiden, var syk store deler av svangerskapet, fikk alvorlig svangerskapsforgiftning-- får jeg det denne gang også?

Skrevet

tusen takk, nå ble jeg glad, er litt redd for å bli gravid igjen, tulla mi kkom 10 uker før tiden, fikk alvorlig svangerskapsforgiftning, får jeg det denne gang også?

Skrevet

nei, jeg føler typen din kommer til å stille opp mye mer denne gangen enn han gjorde det forrige svangerskapet.. da vil du bli mye roligere du også og blodtrykket ditt vil holde seg stabilt:)

Skrevet

det er sant det, han stilte ikke opp så mye, hadde høyt blodtrykk hele veien.han.var mye ute og festet og sånn. kommer han til å roe seg mer, han er 26 år, har et håp om at han blir litt mer voksen snart..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...