Gå til innhold

Er så redd for SA og MA....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vet det er teit å tenke mye på dette, men er veldig redd for å gå rundt og tro at alt er i orden, så viser det seg at det er en MA f.eks. Tror jeg kommer til å bli hysterisk hvis gravidsysmptomene plutselig forsvinner. Er 5+4 uker nå..

 

Er det andre som tenker mye på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff stakkars deg ja...men tror nok desverre mange går med samme bekymringene. Prøv å tenk positivt! Går som regel bra, men ingen kan jo s med 100 % sikkerhet at alt er i orden før ungen er født =) Men prøv å nyte svangerskapet ditt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja jeg før prøve å nyte det. ;) Flyr på do i ett sett jeg.... helt vilt! drikker jo ikke sååå mye. Men tisser ofte!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er desverre veldig normalt med sa og ma. Trøsten får være at det som regel skyldes at det er noe gale med forsteret. Rett og slett kroppen sin måte å ordne opp på:) Skjer det, så skjer det. Ikke så mye å gjøre med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette kan jeg skrive under på... Var veldig redd under hele mitt første svangerskap, og jeg torde liksom aldri å glede meg ordentlig. Er gravid igjen nå, men tenker at jeg må ihvertfall vente til 12 uker før jeg begynner å tenke at jeg skal få barn. Dessuten tenker jeg at siden det er så kort tid siden jeg fikk barn, så kommer jeg sikkert til å miste... Hvorfor vet jeg ikke helt...

Uff, dumt at vi skal være så engstelige!

Men det kommer vel ikke noe godt ut av å gå og engste seg, skjer det så skjer det, det er ikke noe vi kan gjøre til eller fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hadd 2 perfekte svangerskap og i det 3. hadde jeg SA i uke 13 ( og 2 dager)...Men hadde hele tiden en litt dårlig følelse med det svangerskapet som gikk galt...begynte å blø i uke 10...og når jeg fortalte folk at jeg var gravid , så sa jeg til alle: "Men jeg blør"..tror det var en måte å beskytte meg selv på. Må bare tenke at det var noe skikkelig galt med fosteret...ellers blir man gal.

Så tenk positivt du =) Og de fleste mister før de i det hele tatt vet at de er gravide!!

Kos deg med alle symptomer og en voksende mage =)

klem fra meg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...