Legekjærringa Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 skal kjøpe bilstol nr. 2 og har fått "ny" brukbil 00-modell som har korte bilbelter for den stolen jeg har nå; Britax, får jeg ikke festet. Noen som har tips? eller samme problem... søkte på nettet og det er vist ikke lov å bruke bilbelte forlenger til barnestol, da må man kjøpe en bilstol som ikke krever lange belter
Gjest Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Hva med å sette inn nytt belte? Må da være billigere enn ny stol...? Uansett: ligg unna Emmaljunga sin. Vi har ikke egen bil, og har slitt med for korte belter i veldig mange biler.
Legekjærringa Skrevet 31. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2008 skal kjøpe en ny bilstol uansett, nr. 2. Å skifte ut hele bilbelte er veldig kostbart. Vet ikke hvor mye det koster men det stod det på en side som heter trygg trafikk....eller noe sånt.
aanonym Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Acta Graco Cosmic! Fikk til og med montert den i min bittelitte japsebil!
En snupp - og en knert i magen Skrevet 31. august 2008 #5 Skrevet 31. august 2008 Da må du ikke kjøpe Römer babysafe... Vi låner sete og har ikke egen bil. Får kranglet beltet på plass i de fleste, men med nød og neppe. Men i pappas bil, 2006 eller 2007 modell, og en leiebil vi hadde, veldig ny, er det null problem...
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 31. august 2008 #6 Skrevet 31. august 2008 Et nytt belte koster 1000-1500 kr så det er jo ikke så dyrt.
3 nydelige jenter <3 Skrevet 31. august 2008 #7 Skrevet 31. august 2008 Grrrr.. Husker vi kjøpte Britax- babysete til eldste. Når vi skulle hjem fra sykehuset fikk vi ikke festet setet!!!! Vi kjøpte oss ny bil (ikke av den grunn hehe) og der passet det..
Økologisk_knekkebrød Skrevet 31. august 2008 #8 Skrevet 31. august 2008 Mammas bil har korte belter, der har vi Acta Graco Cosmic Comfort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå