Kosteligste76 Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Testa positivt nå i helga, er bare 4+1, så går litt stille i dørene... Håper å få bli værende inne på mai-09!
Kaimana*prøvernr2* Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 gratulerer så mye med spire i magen,kaster litt*bli inni magen støv*
Peders mamma Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 gratulerer ..går nok så bra ska du se
Kosteligste76 Skrevet 31. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2008 Takker! Jeg tar til meg så mye av det støvet som jeg kan få (Og deler aller nådigst litt med de andre som har lyst på - kan jo ikke være heeeeeelt ego selv om man er nygravert og kjepphøy...)
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 31. august 2008 #5 Skrevet 31. august 2008 Gratulerer!! Jeg er også 4+1 i dag, testet positivt for 4 dager siden Jeg venter også litt med å slippe jubelen løs, men veldig koselig da! Håper vi kan følge hverandre her inne til terminen i mai:) Vi er jo omtrent like gamle også. Barn fra før?
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 31. august 2008 #6 Skrevet 31. august 2008 Gratulerer masse masse! velkommen inn!
Kosteligste76 Skrevet 31. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. august 2008 Hyggelig å se jevnaldrende førstegangsgravide her! Blir spennende tider fremover - kjekt å følges ad! Hadde 5pp, så satt den. Litt spennende det der, når man er 32 før man starter... Måtte bare treffe rett mann først! Første barn for både samboern og meg.
Kosteligste76 Skrevet 31. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 31. august 2008 Takk for velkomstene - håper dere svarer når jeg begynner å spørre og grave også Ikke alt man finner svar på ved googling...
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 31. august 2008 #9 Skrevet 31. august 2008 Ja, veldig hyggelig! Og med samme termindato :-) For meg har det foreløpig gått over all forventning. Den satt i 2.pp etter å ha brukt p-piller i 15 år. Så må si jeg er priviligert. Får bare håpe at alt går bra. Første barn for oss begge også, selv om samboeren snart fyller 37. Satser på at vi følges ad frem til mai :-)
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 31. august 2008 #11 Skrevet 31. august 2008 hehe,vi skal svare til du rødmer
Gjest Skrevet 1. september 2008 #12 Skrevet 1. september 2008 jeg og trår stille innenfor kanten her.. testa 2 positive i går og enda en i dag.. så termin blir rundt 13. mai.. spennende
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 1. september 2008 #13 Skrevet 1. september 2008 Gratulerer og lykke til selv går jeg med nr. tre (5.April-09), men det er vel egentlig ikke nødvendig å fortelle det da jeg har mitt nick hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå