Gjest Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Må blåse ut litt frustrasjon. Mannen min tok med seg jentene på tur slik at jeg skulle få hvile meg litt. Terminen er i morgen og siden jeg sover dårlig om natten, har bekkenløsning og mye kynnere er jeg mye sliten. Så kommer min mor med "sjarmerende" lillesøster på besøk, uten å ringe å høre om det passer, går rett inn og stiller seg midt på stuen og roper høyt hallo 3-4 ganger fordi hun liksom ikke så meg. Da hun så at jeg lå i sofaen og sov (hadde jo våknet, men håpet hun skulle ta hintet å gå) sier hun høyt og tydelig; Der er ¤¤¤¤, hun ligger visst og sover. Så hun gikk på verandaen ringte mannen min som akurat da kom hjem fra tur også går hun rett inn igjen!! Jeg ble så sint at jeg spurte henne om hun syntes dette var lurt å gjøre i min situasjon og da ble hun fornærmet å dro! Hun vet utmerket hvordan jeg har det og at jeg IKKE ønsker besøk umiddelbart etter fødsel. Derfor synes jeg det er ubetenksomt av henne å gjøre dette. Grrr, måtte bare blåse ut litt frustrajon.
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Lås dører og skru av lyden på tlf er eneste råd jeg har:-)
Kaosmamma' n Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Hvorfor låser du ikke døren? Ville aldri lagt meg til å sove med åpen dør!
Herkules Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Uff du fikk jo ikke noe sympati jo:) Jeg syns klart du kan være litt grinete på henne, skjønte hun det virkelig ikke, sukk. Hva gjorde hun der egentlig Nei du får nok låse døren og få ordentlig ro om det er fare for gjentakelse. Jeg låser aldri døren, men det er liksom ikke så stor mulighet for at noen går rett inn.
☆Mathilde Skrevet 31. august 2008 #5 Skrevet 31. august 2008 Min familie og nærmeste venner har også en tendens til å gå rett inn i huset, noe jeg er klar over, og ikke alltid setter pris på. Derfor blir døren låst her når vi vil ha privatlivet vårt i fred. Det er det eneste tipset jeg kan komme med. Irriterende når folk ikke eier takt og tone! hehe Det har hendt at en venninde kom stormende inn en dag vi hadde barnefri og hygga oss litt i høyet. Rettere sagt midt i stua. Hun ble så flau at hun løp rødmende ut og ringte senere på kvelden å ba om unnskyldning, så hun har i hvertfal lært! hihi;)
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 31. august 2008 #6 Skrevet 31. august 2008 For ei hurpe! Hun er sikkert misunnelig på deg som er ung og frisk og skal ha baby snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå