nygift87 Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Hei. Jeg lurer på om jeg er gravid, har hatt UTROLIG vondt i puppene og de er blitt større måtte gå å kjøpe en størrelse større i BH i går for alt er blitt for lite, er også kvalm og brekker meg bare jeg lukter røyk, Er også kald og varm om hverandre +++. bruker ikke prevansjon. Etter min bergning er jeg i såfall 5 uker (foterets 3 uker) Men problemet er at jeg ikke slår ut på testen og i dag har jeg hatt så vondt nederst på høre side av magen det er akkurat som noen stikker en kniv inni der, spsielt hvis jeg sitter.. Kan jeg være gravid utenfor livmoren? Og ser man dette på en eventuell ultralyd i skjeden? Skal bestille time til det på Volvat i morgen så regner med det blir i løpet av denne uken.. Er så bekymret har aldri hvert gravid før.. Trenger svar.. (
Lykkelig mor til tre Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Hei. De jeg har hørt om (meg selv inkludert) har testet positivt på tester når de har vært gravide utenfor livmoren. Det produseres hcg, men ikke på samme måte om alt er som det skal. Så hcg nivået kan feks; Stige sakte, hoppe opp og ned.. men den slår ut positivt... så jeg ville kanskje tenke at du ikke er gravid. Men sjekk dette ut med lege for å være helt sikker. Masse lykke til.
nygift87 Skrevet 31. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2008 Var hos legen i går å han synes det var veldig rart jeg testet negativt så han tok en blodprøve som jeg får svar på i løpet av denne uken, henviste meg også til gynokolg da det er noen som ikke tester positivt før lenger ut i svangerskapet, har jo hørt om en del som ikke tester poitivt føk uke 7 osv.. Har alle tegene på det og det har jeg adri hatt før hvis du skjønner hva jeg mener. Blir hvertfall spennende å se, bare det ikke er noe galt
Sommerfulgen Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Jeg var gravid utenfor livmoren i fjor sommer og testet positivt som "normalt" men hadde alvorlig vonde smerter, som gradvis ble verre. Nå gikk jeg en stund med dette, da sykehuset mente at alt var normalt...så det er godt å høre at du har vært hos legen å at du blir sjekket for det. Jeg måtte fjerne den ene egglederen og 1,5 liter blod pga indre blødninger. Ikke noen hyggelig opplevelse!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå