Gå til innhold

Så utrolig greit! :)


Kosteligste76

Anbefalte innlegg

At et av mine første graviditetstegn er at jeg blir kvalm av sjokolade og denslags! Tenk om jeg kan bli avvent på sukker nå i første trimester! :)

Er over IKMdato og har testa med stadig sterkere skyggestreker.

 

Er ny i mai09flokken - håper å få bli her inne, Er bare 4+1 enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

da er du heldig. Jeg har for første gang i mitt liv lyst å svelge en sjokolade rett etter middag. foresetter det slik så vet ikke jeg :-) bare til å sette kustus på seg selv.

 

Håper vi begge kan være her. mistet for en liten stund tilbake å nå er jeg 6+1. så håper å se deg her hele svangerskapet. :-)

 

den andre nye i mai09flokken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Ønsker dere begge velkommen. Er selv ikke å ny her i Mai-09 gruppa. Har testa meg for første gang i mårrest. Kom to streker, da den ene var noe svakere enn den andre. Men jeg håper dette er begynnelse på min graviditet. Er 5+3 uker på vei allered, i følge min siste dags mensen.

Ønsker dere lykke til, å håper dere forblir i gruppa. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren jubler vilt - endelig får han ha godteriet i fred, overlever vanligvis ikke en dag når jeg er hjemme.

 

Javisst - vi slår gjerne rot her! Og gratulerer med testen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe det samme skjedde med meg også denne gangen, det første tegnet var at jeg plutselig ikke hadde lyst på sjokolade, og det smaker ikke godt lenger... Og jeg er alvorlig sjokoman...

det samme skjedde forrige svangerskap: jeg klarte bare å spise frukt de første 3 mnd...

dette er altså mitt første graviditets tegn, 1 uke før uteblitt mens... rart, da er det vel bare ca en uke etter befrukningen

naturen kan være smart noen ganger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...