tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 har lagd sang og skal ha noen bilder på arket, men de legger seg bare mellom versene. Jeg vil helst ha dem høyrestillt, da teksten er venstrestillt. Noen goooode tips??? På forhånd takk;)
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Du må formatere, bruk formateringen som heter gjennom. Så får du satt bildene hvor du vil.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Tekstbryting heter det forresten.
tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 31. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2008 ..og på engelsk vil det hete..??
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 31. august 2008 #5 Skrevet 31. august 2008 Har på norsk, men hvis du høyreklikker på bilder får du opp en liste. Velg den med bilde av streker med en hund på, det er tekstbryting. Der inne kan du velge alt fra høyrestilt, venstrestilt og gjennom osv.
oscar de la renta Skrevet 31. august 2008 #6 Skrevet 31. august 2008 Høyreklikk, velg formater bilde. Trykk oppsett og velg bak eller foran tekst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå