Gå til innhold

kan noen se hit??hjelp meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå fikk jeg sånn flimring for øynene igjen, mister nesten synet på det ene øye...det skjedde i går også...er svimmel å uvel mye kvalm...er det noe farlig tro??vill ikke mase på føden hele tiden er i uke 33..jeg går på fragmin for blodpropp..kan ikke være noe med den eller tror jeg,,

noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan være lavt blod trykk. eller hvis du reiser deg fort opp kan det være høyt blod trykk. du kan jo ringe, de er jo der for å hjelpe deg.

Skrevet

men jeg får det ikke når jeg reiser meg,,,har det utover dagen uansett hva jeg gjør..

Skrevet

kan det være ungen som ligger i klem på en nerve en plass i magen??

Skrevet

Det høres ut som svangerskapsforgiftning.

Hvorfor ikke ringe til legen? Er vel bedre å spørre de enn å spørre her inne.

Skrevet

men jeg hater lege vakta her i byn kan jeg ringe føden?

Skrevet

Ring føden. Er leger der også. Høres ikek helt bra ut.

Skrevet

har ringt føden ville ikke ta meg inn...ringte legevakta der hadde de ikke tid før i kveld legen hadde dratt ut på et oppdrag..fine greier

Skrevet

jeg fikk plutselig flimring for øya, sov varte ganske lenge som etterhvert gikk over til skikkelig hodepine for noen uker siden. har ikke merka no mer. var hos legen samma uka. hadde fint bt, og fin urin. legen skjønte ikke hva det skulle være. Skulle bare ta kontakt om det gjentar seg..

Skrevet

Jeg var på yoga for noen uker siden og da opplevde jeg at det begynte å prikke foran øynene.... så forsvant sidesynet helt på høyere øyet pga flimring... ble svimmel og uvell men det gikk over etter 10- 15 min.

Har opplevd det tidligere også i svangerskapet men ikke med hyppighet sånn at jeg har spurt til råds hos lege. Men hadde jeg opplevd det oftere hadde jeg tatt kontakt med lege.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...