Cassie09 Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Jeg har vært bortreist siden tirsdag, når jeg kom hjem i dag hadde jeg fått brev om ultralyd-undersøkelse (Noe jeg har ventet på Men jeg fikk ultralyd i uke 15! er ikke det litt vell tidlig? Trodde det var vanlig med ultralyd rundt uke 18 jeg? Skal på kongsvinger. Kan man se kjønn da? Det står i brevet at med grunnlag i de opplysningene som foreliggwe innkalles du til ultralydundersøkelse også daton... Men jeg er førstegangsgravid, og har ikke hatt noen uvanlige "problemer".
Gjest Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 jøss så tidlig.. jeg var i uke 19. mange jordmødre som ikke vil si kjønnet så tidlig som uke 15. pga det er så stor sjanse for at det ikke er riktig. kan du ikke ringe å avbestille å høre om du heller kan komme noen uker senere? er jo rundt uke 17-18 at fosteret er på lik linje med mål med andre fostere. ellers så voksr de mye i rykk og napp. greit å få fastsatt termin riktig også
Cassie09 Skrevet 31. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2008 Takk for kjapt svar! Ja, jeg får ringe til dem i morgen og høre om det er en grunn til at de vil ha meg inn til så tidlig ultralyd. Jeg må si at jeg venter heller tre uker til og får fastsatt mer nøyaktig termindato og eventuelt få sett kjønn. Er det jeg gleder meg til da:) Har vært på ultrald i uke 7 og uke 12.(fordi jeg har villet selv;) Så haster ikke akkurat med en til bare 3 uker etter den siste..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå