Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Men har ikm på torsdag elle fredag, så kanskje litt tidlig.. Ble skuffa hvertfall...
Gjest Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Huff så kjedelig, men hvis du har ikm om 4-5 dager så kan det jo enda være håp. :-)
<3PerLe<3 Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 ja virkelig kjedelig,men ikke gi opp håpet =) har også ikm samme som deg! kan være litt tidlig å teste seg nå. vi må bare smøre oss med tolmodighet uansett hvor vanskelig det er. er det 2 eller 3 dager før ikm man kan regne med å få sikkert svar på testen?
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 31. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2008 Uff, ja. Vi må bare være tålmodige.. Mener jeg har hørt at man kan teste 2-3 dager før ikm. Så da kan vi teste på tirsdag igjen da? Uff, håper virkelig. Men nå tør jeg nesten ikke håpe mer.. :S
Trultetryne Skrevet 31. august 2008 #5 Skrevet 31. august 2008 Hehe.. du er like utålmodig som meg. Jeg har IKM samtidig som deg omtrent og testa også negativt i dag. Klarte bare ikke å dy meg :-) Har egentlig en god følelse denne mnd, men er veldig forberedt på at mensen kommer denne gangen også.. Har blitt litt pessimistisk av all denne prøvingen uten resultat.
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 31. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. august 2008 Hehe:o) Uff, man blir så negativ når man er så dum og tester for tidlig.. Jeg har til og med merket melk i puppene. Sluttet og amme jenta mi da hun var 8 mnd, nå er hun 2 1/2 år. Ikke merket melk der før nå igjen..Så tar det som et godt tegn. Men idag kjenner jeg murringer nederst i magen, så tenker at det er tr. Håper ikke det men..
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 31. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. august 2008 Men dere som har ikm ca likt som meg. Hva merker dere på kroppen nå da? Murringer? Eller hva slags symptomer har dere?
Globox Skrevet 31. august 2008 #8 Skrevet 31. august 2008 Jeg har ikm torsdag eller fredag, har sååå masse symptomer, men er forberedt på at det er pms, men jeg innbiller meg at jeg ikke pleier å ha særlig mye pms symptomer..har i en uke ca hatt en del svake mensmurringer som kommer og går, innbiller meg at jeg er litt småkvalm/ uvel innimellom, veldig trøtt, ømme pupper (men det er normalt for meg fra el til ikm), hadde en miniblødning for to dager siden og bittelitt blodig utflod i dag. Pleier ikke ha menssymptomer før et par dager før el, så jeg syns de kommer tidlig nå, har en god følelse for spire, men veeelig usikker også. Siste mens startet 8. aug, hadde el-slim fra 18.-20. og sengekos 18 og 20, el var vel 21/22 tror jeg, tester ikke etter el da. Blir laaange dager fram til ikm merker jeg, men skal la være å teste før i alle fall. Med førstemann fikk jeg mistanke om spire om morningen på ikm dagen, da kvalmen kom som lyn fra klar himmel, testet bare for å bekrefte liksom. Får eventuell menstermin 17. mai, så det hadde vært veldig gøy om det klaffa nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå