Gå til innhold

Slimproppen har gått!! er det lenge igjen mon tro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg regne med at det skjer noe i løpet av noen dager? eller kan det fortsatt gå uker? er i uke 38+2...*spennende* :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

d er d ingen som vet..d kan ta dager å uker ennå..men du er hvertfall et skritt lenger på vei..

jeg er 1 dag over å har ikke hatt noe slimpropp ennå..bare litt deler av den for noen uker siden

Skrevet

Har lest litt om det, og det kan gå alt fra noen timer til flere uker, så her er det ingen fasit. Min gikk i går, og jeg håpet at det kunne være starten på noe (hadde termin i går) men her skjer det lite.

Skrevet

Hos meg tok det ei lita uke. Men det kjan ta lengre tid også. Kan til og med dannes ny propp!

Skrevet

jeg må bare fortelle om ei go bekjent av meg..hu hadde egentlig termin 13 sept..

men på fredag gikk slimproppen hennes ,å hu fikk veldig nedpress og kynnere..å dagen etterpå,altså i går..så fødte hu..:)

Skrevet

åååå:) jeg håper det skjer snart!! Gleder meg så til å se lille gullet!!

Når karakteriseres man som fødeklar egentlig?

Skrevet

jeg mista min slimpropp i uke 30 og er i uke 33 nå..så jeg vet ikke

Skrevet

men min første startet fødselen et par timer etterpå slimproppen var gått

lykke til

Skrevet

Med meg tok det 3-4 dager fra slimpropp gikk til vannet mitt gikk:) Spennende ja! Sender masse fødestøv!

PS: Jeg leste over her at det kan lages ny slimpropp, men det er gjerne når den går en del tidligere.. slik som hun der den gikk i uke 30, kan godt se for meg at det dannes ny der, men tviler sterkt på at det gjør det hos deg:)

Skrevet

Min slimpropp gikk også i går. Og da hadde jeg hatt ganske regelmessige, kraftige og vonde kynnere hele natten i forveien. Disse gav seg utpå ettermiddagen i går. Men så kom de igjen i natt. Nå har de av og til litt opphold, men så kommer lengre perioder med regelmessige og vonde kynnere igjen. Jeg er akkurat 39 uker på vei, og lurer på om dette er et tegn på at fødselen nærmer seg...Noe som vet? Eller tror noe?

Skrevet

pia:

ja jeg er veldig sikker på at noe er på gang hos deg:)

så spennede_:)

Skrevet

jeg er 38+3....slimproppen gikk rundt uke 30...... så det betyr desverre ikke stort.....sukk.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...