Gå til innhold

Gravide 18-19 åringer ????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit at folk kan blir unge gravide ved et uhell, kondomer kan sprekk, p-piller fungerer dårlig med diare osv. Og jeg skjønner at man ikke ønsker abort.

Men 18-19 åringer som prøver å bli gravide aktivt skjønner jeg ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøver du og provosere??

Jeg ble gravid selv når jeg var 18, og fikk min lille baby når jeg var 19.

Nå er jeg 20, bor sammen med barnefar i ei stor leilighet med trygg økonomi. Livet mitt kunne ikke blitt bedre!!

Vi ble gravide med ønske! Syns ikke du skal sitte og ta alle under samme kam med tanke på alder!

Skrevet
Nei ikke vits i å legge hodet sitt i bløtt når det ikke er ditt eget liv det gjelder. Alle har forskjellige ønsker med livet sitt. Og det er ikke vår sak.
Skrevet

Jeg ble samboer som 16-åring og planlagt gravid som 19-åring. Jeg føler ikke at jeg har gått glipp av noe. Jeg har som alle andre mødre vokst med oppgaven, og føler at jeg har fått en gave som ikke alle er så heldig å få. Angrer ikke et sekund. Nå er jeg 21 og venter nr 2. Med samme mann som jeg er gift med også. Tenk at det er mulig! Problemer møter man i alle forhold, uavhengig av alder. Og ikke alle har noen gang hatt et behov for å dra på fest. Det var jeg ferdig med. Og koser meg masse nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...