*dum&deiLig*™ Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Hvilke leverandører lager dem? Er de med i noen tester?
Gjest Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Vi har komfyr, platetopp, oppvaskemaskin og kjøleskap fra Ikea. Vi er i alle fall fornøyde. Ingen prob med noen av dem. De produseres av Whirlpool for Ikea. Har ikke sett noen tester.... Prøve å google Ikea, eller Whirlpool så kanskje du kan finne noe.
En Prins + Prinsesse Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 vi har kjøleskap og oppvaskmaskin fra ikea og er veldig fornøyd... hatt det i 2 1/2 år og har ikke hatt noe problemer med det..
~sjiraff~ Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Vi er fornøyd. Eneste minuset er at oppvaskmaskinen er litt liten (12 kuverter), men den kostet bare 1 kr (kampanje) så da gadd vi ikke bruke 4-5000 kr på den som er hakket større. Forøvrig har visst den oppvaskmaskinen vi har blitt best i test i Danmark. Ellers er det jo Whirlpool produkter, så er vel like bra som mye annet )
*dum&deiLig*™ Skrevet 31. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2008 12 kuverter er standard, tror jeg. Står det på stort sett alle jeg har sett:o) Takk for svar, da skal jeg vurdere å investere i hvitevarer på ikea. Er det sånn at man kan få billigere hvitevarer dersom man kjøper kjøkken der?
~sjiraff~ Skrevet 31. august 2008 #6 Skrevet 31. august 2008 Vi hadde 14 så var vant til det. Men ikea har også en som er 14, ikke noe særlig dyrere heller tror jeg. Men det var nå dessverre ikke den som var på tilbud da vi kjøpte kjøkken. Vi pruta ikke da vi handla kjøkken der, tenkte at det er jo Ikea og det er liksom så billig at man ikke pruter. Men en kompis av sambo kjøpte kjøkken for skarve 15 000 og fikk med kestravarer for over 5000, var ja med en gang han spurte. Så det er aboslutt lov å pøve seg.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 31. august 2008 #7 Skrevet 31. august 2008 Har komfyr, kjeramiske plater, kjøleskap og oppvaskmaskin. Funket i 10 år nå så like bra som noe annet:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå