babygullz <3 vilde Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 39 dager igjen i daG! WOOOHO! håper den siste tiden flyr, men og at jeg får nyte den og kost meg sjikkelig med magen det lille som er igjen nå=) tiden har gått ganske fort, spes. sommeren! den har jo bare flydd forbi=) Skal bli så herlig å få snuppa i armene, slippe halsbrann, og se vekten gå nedover igjen...=)
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 så gøy!! gratulerer da hehe men ikke tro at d er noe mindre travelt når hun kommer ut ;p jeg tenkte sånn med prinsessa min -hun har enda ikke sovet 1 hel natt nice....går u trehundreogtyve men er sååååå vertd d!! gled deg og lykke til videre
babygullz <3 vilde Skrevet 31. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2008 Oi.. fant jo ut nå at jeg har lagt denne ut på feil tri..skulle ut på 3 tri denne da:) men tusen takk da:) hehe, har forberedt meg på at d blir en travel tid i møte, og er klar over at sv.skapet såvidt er begynnelsen:) men jeg gleder meg til å stå opp fordi noen andre er avhengig av meg midt på natten, og ikke fordi jeg må opp å tisse=p
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 ja ikke sant.... d er jo deilig med bebiss da vi er så heldige...! d går iallfall altfor fort...snella mi blir jo 1 år i okt allerede ( første året skulle jo ikke bare fyke over så fort... føler at jeg ikke har fått gjort så mye av d jeg tenkte før hun kom ut men men. sånn er d vel for alle! får prøve å rekke over mere med andremann som kommer i februar (HA HA....) -får vel ikke gjort noe med h*n stakkar, med ei så lita storesøster i fanget samtidig .... får prøve å gjøre d beste utav d ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå