Gå til innhold

YEEE!! Endelig høygravid!!!;)


Anbefalte innlegg

Skrevet

39 dager igjen i daG! WOOOHO! håper den siste tiden flyr, men og at jeg får nyte den og kost meg sjikkelig med magen det lille som er igjen nå=)

tiden har gått ganske fort, spes. sommeren! den har jo bare flydd forbi=)

Skal bli så herlig å få snuppa i armene, slippe halsbrann, og se vekten gå nedover igjen...=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så gøy!! gratulerer da :D

 

hehe men ikke tro at d er noe mindre travelt når hun kommer ut ;p jeg tenkte sånn med prinsessa min -hun har enda ikke sovet 1 hel natt ;) nice....går u trehundreogtyve ;) men er sååååå vertd d!! gled deg og lykke til videre :D

Skrevet

Oi.. fant jo ut nå at jeg har lagt denne ut på feil tri..skulle ut på 3 tri denne da:) men tusen takk da:)

hehe, har forberedt meg på at d blir en travel tid i møte, og er klar over at sv.skapet såvidt er begynnelsen:) men jeg gleder meg til å stå opp fordi noen andre er avhengig av meg midt på natten, og ikke fordi jeg må opp å tisse=p

 

Skrevet

ja ikke sant....:) d er jo deilig med bebiss da :D vi er så heldige...! d går iallfall altfor fort...snella mi blir jo 1 år i okt allerede :(( første året skulle jo ikke bare fyke over så fort...:( føler at jeg ikke har fått gjort så mye av d jeg tenkte før hun kom ut ;) men men. sånn er d vel for alle! får prøve å rekke over mere med andremann som kommer i februar (HA HA....) -får vel ikke gjort noe med h*n stakkar, med ei så lita storesøster i fanget samtidig .... ;) får prøve å gjøre d beste utav d ;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...