Gå til innhold

ja, om litt over 9 timer er hele augustklubben samlet...


Scorpiogi

Anbefalte innlegg

Nå blir det vel bare baby-snakk på oss heretter? :o)

 

Min lille baby er begynt å lage litt mer leven. Han vil ikke sove om natta, med mindre han sover klistret inntil meg. Og da sover jo ikke jeg så godt akkurat...... :)

 

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja tenk på det.

Jeg fødte 14 dager før tiden jeg og nå er snuppa mi 1 mnd til onsdag allerede!!!

Tida flyr!

 

Du, jeg lagde en tråd her om tiden etter fødselen..hvor vi også kan gi hverandre tips og råd ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min er 2 uker i morra :) Har samme problemet som deg. Nekter å ligge i senga si om natta, så nå har jeg prøvd å lagt han flere ganger før jeg legger meg. HAn sover når jeg legger han. Noe annet er umulig, men han våkner like fort opp igjenn.

Så de siste kveldene har jeg fått han til å sove der før vi legger oss, og sånn i 3 tiden på natten så har han våknet fått mat, og jeg for trøtt til å streve med å få han i sin seng, så da har han sover veldig godt ilag med meg ja.

 

MEN i natt da var han flink da :))) klokka ble vel halv et før jeg fikk han til å sove i senga si, så jeg gikk å la meg 1. så våknet han halv fire, fikk pupp og så la jeg han i seng si igjenn, og der sov han til 7!!! første natta uten lillegull i senga vår. Så inatt var han flink.

Våkner som regel med engang når jeg legger han nedi. men i natt gikk det veldig fint :)

 

Så synes det begynner å komme seg. Jeg ser håp :)

 

Men jeg synes det er kos å ha han ved siden av meg også da:) Men sover dårlig ja. Beste er jo å få venne han til senga si uansett.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...