Gå til innhold

Gemini-Girl:))

floga har endelig fått spire

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når har du IKM? Lenge siden du sluttet på p-pillen (hvis du har brukt det da?;))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj så rart å se nicket mitt i en overskrift! hehe! Jeg har IKM på neste søndag 14, tror jeg... var hvertfall da jeg fikk TR på besøk forrige mnd-tror jeg. hehe! Mye usikkert her. Tar ting litt som de kommer! Jeg sluttet med pillen 28 juli, men glemsk som jeg er klarte jeg å ta en p-pille rett etter tanten hadde vært på besøk på grunn av gammel vane, så da fikk jeg mensen igjen. hehe. Så har sikkert en stakkars forvirret syklus. så kan vel kanskje ta litt tid. Nå har jeg derimot hatt stikninger siden EL for en uke siden da, så får vente i spenning! Du selv da??

Skrevet

Har TR nå, ferdig i dag trur jeg:) Så da starter vell min første pp nå snart! Vet fra tidligere at jeg har en meget ustabil syklus når jeg har sluttet på p-pillen... den første mnd etter har bestandig vært på 28 dager så nå skal vi kjøre på å håper det klaffer på første;) Men synes at tiden går meget sakte, er litt utålmodig for å si det sånn... nesten som man går å innbiller seg at man er gravid selv om jeg har TR nå...hehehe:)

Skrevet

hehe, ja, skjønner deg godt!! Vente tiden fra EL til IKM er hvertfall kjedelig! tiden går så sakte nå man ikke kan gjøre noe annet enn bare å vente! Du har hvertfall litt hopping i høyet å se frem til! Lykke til med prøving! Krysser fingre på at det klaffer på første! :P

Skrevet

Takk takk:) Å masse lykke til med prøvingen til deg også, håper syklusen din blir mega stabil;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...