Slalotte Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Om noen så home&away da det var begravelsen for mannen til sally.. Det diktet som cassi leste i begravelsen.. Er det noen som vet hvor jeg kan finne det på norsk?? Har hatt planer om å lese det diktet i begravelsen til pappa..
Monajenten Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Å nei så grusomt:-( Kondolerer så mye...går det greit med deg?
Slalotte Skrevet 31. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2008 Det går greit nå.. har gråti i hele dag.. Men er gla han slipper smerten nå.. Nå har han fred..
Musemor med tre søte små Skrevet 31. august 2008 #5 Skrevet 31. august 2008 Vet ikke hvor du finner det. Ville bare si kondulerer så mye ;-(
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 31. august 2008 #6 Skrevet 31. august 2008 kodolerer! mange gode klemmer.
Ulldott Skrevet 31. august 2008 #7 Skrevet 31. august 2008 Kondolerer. Vet ikke hvor du kan finne det diktet desverre. Hva handler det om?
På vei igjen <3 Skrevet 31. august 2008 #8 Skrevet 31. august 2008 Stakkars deg! Føler veldig med deg. Er grusomt å miste noen en er glad i. Sender deg en stor trøsteklem! Kan jeg spørre hva han døde av?
Monajenten Skrevet 31. august 2008 #9 Skrevet 31. august 2008 Ok, det er godt at du kan klare å tenke sånn. Stor klem til deg. Kan dessverre ikke hjelpe deg med diktet, men håper du finner det.
Gjest Skrevet 31. august 2008 #10 Skrevet 31. august 2008 Kondolerer så mye! Sikkert fra bruttern også! BAre si fra om vi kan bidra med noe for deg!
suza + 3 små Skrevet 31. august 2008 #11 Skrevet 31. august 2008 Kondolerer. Stå ikke ved min grav og gråt jeg er ikke der. Jeg sover ikke – Jeg er de tusen vinders blåst jeg er snøkrystallers frost. Jeg er morgensol i duggvåt eng og høstregnet som væter kinn. Når du våkner opp i morgenstille er jeg de tusen fuglevingens sus. Når du sovner inn i nattens silde er jeg de milde stjerners lys. Stå ikke ved min grav og gråt jeg er ikke der. Jeg døde ikke –” Var d dette?
Sessa ruger igjen... Skrevet 31. august 2008 #12 Skrevet 31. august 2008 Kondolerer! Det er så vondt når noen dør, men dersom de har vært syke på slutten så er det jo også en lettelse på et vis. Han har det sikkert så godt der han er nå med god utsikt til Emil og deg! Stor klem fra
Slalotte Skrevet 31. august 2008 Forfatter #13 Skrevet 31. august 2008 Ja tusen takk Og tusen takk for gode tanker.. Vet det høres litt rart ut men jeg tror det på en måte ikke.. Jeg har all fakta, men jeg tror dette bare er en vond drøm.. 2 uker siden jeg så han sist, mamma og pappa har vært på ferie.. Da de skulle kjøre ut av båten i stokholm så sa han "jeg klarer ikke mer" og svimte av.. De prøvde å gjennomlive han i 3 kvarter.. men det gikk ikke.. Hvordan skal jeg klare å takle det???? Det er pappaen min..
Gjest Skrevet 31. august 2008 #14 Skrevet 31. august 2008 Som du jo vet døde jo moren vår for noen år tilbake. Mitt beste tips til deg må bli; ingen har det likt, takle dette på din egen måte og vit at dersom du har behov finnes både vi og andre her og kan iallefall stille med en god dose forståelse og en skulder å gråte på, om ikke annet:)
Koala *g07* Skrevet 31. august 2008 #15 Skrevet 31. august 2008 Jeg vil bare si at jeg føler virkelig med deg, har selv mistet pappaen min. Det var helt uventet og brått. Jeg kan ikke svare deg på hvordan du skal takle det, men med tiden vil det gå bedre. Det er ufattelig trist å miste noen man er så uendelig glad i. Jeg har selv over et år etterpå dager jeg tenker at dette er helt uvirkelig, og at jeg tenker på ting jeg har lyst å forelle han. Tror du gjør godt i å ha noen å snakke med. Det hjelper nok mye. Kondolerer til deg og familien. Ta minnene til deg, og bruk de i de tunge stundene.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. august 2008 #17 Skrevet 31. august 2008 Kondolerer. Det er vondt og uvirkelig å miste en som står en så nær. Håper du har mange rundt deg som kan stå sammen med deg i tiden som kommer. Det er en fattig trøst å få være sammen i sorgen. Klemmer fra
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 31. august 2008 #18 Skrevet 31. august 2008 "Do not stand at my grave and weep. I am not there, I do not sleep. I am a thousand winds that blow I am the diamond glints on snow. I am the sunlight on ripend grain I am the gentle autumn rain. When you awaken in the morning hush I am the swift uplifting rush Of quiet birds in circled flight I am the soft stars that shine at Night. Do not stand at my grave and cry. I am not there, I did not Die..."
skorpionfruen Skrevet 31. august 2008 #19 Skrevet 31. august 2008 Kjære deg. Kondolerer Huff det er så trist å miste noen som står en nær. Håper du har famile å være sammen med i sorgen. Sender deg en klem.
BettyBoob Skrevet 31. august 2008 #20 Skrevet 31. august 2008 kondolerer så mye mistet mamman min for 5 mnd siden selv, så jeg vet hvordan du har det.. sp sterkt av deg å ville lese dikt i begravelsen hans, det klarte jeg ikke tenke tanken på å gjøre en gang da mamma døde...
Gjest Skrevet 31. august 2008 #22 Skrevet 31. august 2008 Uff, jeg føler sååå med deg Det eneste du kan gjøre er å ta tiden til hjelp, sorgen blir ikke mindre men man lærer seg å leve med den.. Den 28 var det to år siden pappan min døde og jeg tenker fortsatt på han hver dag og savner han,, tror det er viktig å ikke skyve sorgen til side men gråte de tårene man trenger å gråte. Mange klemmer til deg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå