En Prins + Prinsesse Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Jeg blir så begymret for at jeg leser for lite for sønnen min.. Han er storsett ikke interessert i å sitte stille, å når jeg gir han en bok, bare kaster han den rundt seg... han sitter nesten aldri å blar i boka si... å da får jeg dårlig samvittighet for at jeg leser alt for lite for han! det sies jo at det skal være så bra å lese for de på den alderen, med språket dems å sånn, men jeg gjør altså nesten aldri det... ;( Flere som har det sånn?
It's all about me Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Leser for han hver kveld når han legger seg. Har gjort det siden han var noen mnd gammel.
<3 + <3 + ? Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Jeg ser i bøker med sønnen min. Leser ikke teksten for det har han IKKE tid til. Han vil helst bla selv også. Snakker om det vi ser på bildene (type: ser du kattepusen? hva sier pusen? mjaaau). Historien får vi ta senere...hvis han noen gang får ro i rompa si den gutten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå