Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff... nå har jeg sittet i tre timer på nett, og da hovedsaklig her... Nesten alle innleggene er røde! er det rart jeg får symptomer?! Kommer til å bli gal! hehe. Og jeg er fremdeles bare i 1pp! Håper det er flere som meg! Klarer liksom ikke rive meg vekk herfra! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som om jeg skulle sagt det selv=)

Skrevet

Hehe. Kjenner igjen den, ja. Prøver å holde meg på DiB hvor jeg hører hjemme, men ikke lett

Skrevet

kjenner følelsen altfor godt ;)

Skrevet

Godt det er flere som meg! Bestemte meg for å gjøre litt husarbeid, men nå sitter jeg her igjen. 25 min etter første innlegg ;)

Skrevet

ja det er jammen som om en skulle sakt det selv! er så utrolig hekta på BIM, har brukt maaange timer i løpet av denne helgen her inne. Og gud hvor kjekt det er her.! kjekt å dele frustrasjon og glede sammen med mange andre som går gjennom nøyaktig det samme som deg selv!. synes denne sinternettsiden er knall bra!!

Skrevet

Flere ja som er hekta på bim..... er alt for mye her inne fordet om jeg ikke skriver såå mye her inne.....

Skrevet

jepp! Få ut frustrasjon og flaue spørsmål man ikke vanligvis tør spørre om ;)

Skrevet

jeg synes den her siden er helt genial da!! :)

Få tips og råd. svar på ting du lurer på. snakke med folk i samme situasjon som deg. man følger med hverandre. synes det er kjekt jeg. det er ikke så mange som vet at vi prøver, så jeg har jo ikke så mange å snakke med om hele denne prøve greia. og dem har ikke barn eller prøver.. så de har nok ikke svar på mine spørsmål heller.

Skrevet

Jeg og! Synes det er kjempegreit å ha noen å snakke med. Tror gubben synes det er kjekt og å få litt avlastning av alt snakket:) knise

Skrevet

Hekta ja....satt her før jeg dro på jobb idag kl. 15,og sitter her nå igjen etter jobb...hihi=) har blitt mange sene kvelder i det siste, for jeg klarer ikke å la være !!! er så godt og få råd og tips av jenter i samme situasjon=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...