Mrs. Charming Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Det er vel det jeg har, siden skoene mine er trange, trykkemerker på ben og armer går først bort etter to timer og jeg må gå med støttestrømer så mye som mulig? Hva kommer denne vannansamlingen av og er dette noe å bekymre seg for?
babygullz <3 vilde Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Vi får automatisk mer væske i kroppen når vi er gravide, og da trenger d ut i leddene våre har jeg hørt. Er jo helt normalt, og ikke noe å bekymre seg over, men best å hvile mest mulig med bena høyt, og bruke støttestrømper som du sier for ikke å få disse åreknutene eller blodpropp(hvis man ska ta fly) Men HVORFOR vi får mere væske i kroppen d vet jeg ikke... føler meg som en kamel jeg=)
Mrs. Charming Skrevet 31. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2008 Takk for svar. Skal til jm denne uken, kan spørre henne også. Er vann i kroppen bidragende til at noen kan gå veldig opp i vekt?
birrisj05.02.09 Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Jeg tror det er fordi kroppen vet at den har to å føde, så derfor spinker den og sparer på vannet, i tilfelle den ikke får nok senere. Ligg med bena høyt, og gjerne masser føttene. Bruk en god fotkrem. Ligger du med bena høyt sirkuleres blodet lettere fra føttene og de føles mer lette. Drikk masse vann, sånn at kroppen kjenner at den får nok!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå