Gå til innhold

Rydder i lekene på guttens rom..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tar dere vare på? Vi kastet alt som var blitt ødelagt.. Alt av leker som han ikke leker med lenger fjerner vi nå fra rommet hans. Han er en samler og drar med seg alt mulig hjem. Så nå har en god del havnet i søpelet. Tenkte å se om det var noe en kunne gi til barnehagen eller til fretex. Hva gjør dere med leker som er greie men ikke brukes lenger`???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi tar faktisk vare på en god del leker, mamma og svigermor har gjort det etter sine barn, veldig kjekt at de har leker der når vi kommer på besøk med barna. Tenker å gjøre det samme sånn at jeg har leker hjemme når jeg får barnebarn. :o)

Skrevet

Vi sparer noe, kaster det som er ødelagt og hver jul pakker ungene inn 5 leker hver som vi leverer til Frelsesarmeen, ferdig pakket inn.

Pleier også å kjøpe et par antrekk til gutt og et par antrekk til jente som vi leverer til Frelsesarmeen til jul.

Det vi ikke kaster, sparer på eller gir til Frelsesarmeen gir vi til en nødhjelpsorganisasjon.

Skrevet

Det som er ødelagt blir kastet. En del ha Fretex fått - resten ha jeg tatt vare på..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...