Gå til innhold

finnes det sjans??

Anbefalte innlegg

Skrevet

går til samtale på sykehuset så og så ofte.. og prater om alt mulig. termin er om ca 7 uker, og det begynner å slite ekstremt fysisk som psykisk...

innen den tiden kommer jeg ikke til å ha krefter eller noe... bare gråter meg i søvn og håper at alt ska gå over,bli ferdig og alt....

finnes det noen sjans, for hvis jeg snakker med hun på sykehuset, at de faktisk kan godta å bli satt igang noe før termin?

klarer ikke mer jeg altså...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope.

Så lenge det ikke er noe fare med mor eller barn må en bare vente til det starter av seg selv.

Skrevet

var vel egentlig det jeg fryktet......

Skrevet

Det var nå et litt bastant svar, intensity.

Jeg kjenner en som ble satt igang litt før termin. Hun hadde mistet det forrige barnet dagen før termin og var full av angst.

Spør heller på sykehuset så får du et skikkelig svar. Selv om hovedregel er at man ikke blir satt igang med mindre det er et medisinsk grunnlag, skjer det at man gjør det likevel!

Skrevet

takk for svar tosøtesmå=)

jeg har gått til hun jordmora på sykehuset lenge. pga angst, og masse tanker osv...

jeg kan jo prøve i det minste å forklare hun at jeg er helt ødelagt......

Skrevet

Ei jeg kjenner ble satt i gang pga akkurat de samme problemene du har. (3 uker siden nå) Hun ble satt i gang 2.5 uker før termin.

Så ja det er fullt mulig.

Skrevet

da får jeg bare krysse fingrene for at de her hører på meg,og godtar det.... å gå fullt ut, tror jeg kommer til å være enda mer skadelig for meg.. psykisk...

det er grusomt, og dagene går ikke framover... depresjonen bare henger over meg og venter på å angripe skikkelig :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...