Gå til innhold

TIDLIG TEGN PÅ FØDSEL???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

9 dager igjen!!:) Plutselig føles det veldig lenge...men snart er jo den lille her, hvis det ikke blir mye overtid. I går gikk slimproppen, og hadde jevnlig kynnere fra kvelden før, gjennom natten og utpå dagen i går. De var mange fler og helt annerledes enn dem jeg har hatt før, ganske smertefulle der nede og i ryggen. Men de gav seg utpå dagen. Så kom de igjen i natt, vonde og regelmessige. Og de har fortsatt fram til nå. Verst å ligge, litt bedre å sitte, men aller best å stå og gå. Kan dette være et tidlig tegn på fødsel????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slimproppen min gikk forrige søndag, og kynnerne kommer og går. Det kan desverre gå lang tid enda! Er du førstegangsfødende, bruker kroppen lit lenger tid på å forbrede seg. Men slimpropp og kynnere er helt klart et tegn på at det skjer noe snart! Jeg har termin den 17.09, men har en følelse av at Hannah kommer 13.!

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er andregangs. slimproppen min gikk 17 august. har hatt akkurat samme smerter som du beskriver siden da. nå sitter jeg her 1 uke over termin og ingen baby enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødselen var nok i gang!:) Reiste på sykehuset kl 1 om natten, og

kl 07.12 den 1. september kom gutten vår til verden, 8 dager før termin!:) En flott fødsel og en NYDELIG gutt!!:) Lykke til dere som venter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis!!! Selv hadde jeg rier i natt, regelmessige og litt vonde - men da vi ankom føden og jeg fikk sånn sensor rundt magen var det ikke en ri å oppdrive!!! Slukøret måtte vi bare dra hjem igjen, og etter det har det vært stillstand. Håper at det starter opp igjen snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...