Gå til innhold

Jeg blir så stressa!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Naboen er så sinnsykt aggresiv!

Saken er det at enkelte av våre gjester parkerer langs veien her (I "grøfta", ikke på asfalten) når det ikke er plass i gården vår.

Han kommer løpende ut og begynner å kjefte (hissig som fy).

Det står ikke parkering forbudt skilt der. Betyr ikke det at en har lov til å parkere der? Har han "lov" til å bestemme hvor folk skal /ikke skal parkere?

Argumentene hans er at de ikke kommer seg inn i gården sin uten å rygge (bare tull) og at dersom det brenner så kommer ikke brannbilen seg forbi den parkerte bilen. (Bare tull det også ifølge brannfolk vi har snakket med)

Det er ca 500 m til nærmeste plass hvor det er mulig å parkere.

Jeg har svært lite lyst til å være uvenner med naboene over en fillesak. Vi har barn på samme alder og de kommer sikkert til å leke sammen i fremtiden. Jeg har gitt beskjed til de fleste at de helst ikke må parkere der, men enkelte gjør det fordi de ikke gidder gå så langt, andre gjør det fordi naboen er så utrolig frekk og de mener han ikke har rett til å opptre som nabolagets parkeringsvakt...

Er det vi som er urimlige eller han?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge utrykningskjøretøy kommer forbi og det ikke står skilt og han heller ikke er eieren av "grøfta" det parkeres i så er det han som er urimelig. Regner med det ikke er snakk om at dere har mange gjester som parkerer sånn hver dag heller, så det er jo ikke et hverdagsproblem...

Skrevet

Vi har en del gjester, men det skjer max en gang i uken at noen parkerer der. Hadde vært greit nok dersom han hadde gitt beskjed på en høflig måte, men han er jo så sint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...