Gå til innhold

Heia alle fantastiske mammaer, og blivende mammaer! ! !


Når 2 blir 3

Anbefalte innlegg

Heia alle fantastiske mammaer, og blivende mammaer! ! !

Jeg tok i dag min første graviditetstest, som viste 2 streker. Men den ene var noe svakere enn den andre. Men kan jeg tolke dette som graviditet? Hadde min siste dag mensen den 2. August. Er litt kvalm innimellom, men er redd dette kun er "psykisk-kvalme?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En strek er en strek, det betyr bare at det er litt lite av det hormonet som testen ser etter. . mine streker var heller ikke så sterke. Men gravid var jeg/ er jeg :-) Prøv å ta en test igjen om 24 timer for å være sikker, da er streken sikkert sterkere. . Det gjorde jeg og da var streker litt sterkere enn første gangen!

 

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia:)

En graviditetstest måla HCG som e i urin når du e gravid. Den vil ikke vis nå strek om den ikke finn d. Mårraurin har mere HCG enn midt på dagen, så ta en ny test i mårra tidlig! Vil tru at streken e sterkere da!

Den første testen æ tok, va 4 daga før æ skulle ha mensen og d va på mårraurin. da va d bare så vidt man kunne se antydning til en strek. Men midt på dagen samme dag va den negativ. Men æ va gravid:D

 

Æ trur æ ska tørr å gratuler dæ allerede;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok også min første graviditetstest i dag! Og den var positiv tror jeg :-) Den ene streken var litt svakere hos meg også, men har lest at den kan være det.. Jeg hadde min siste mens den 3 august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...