Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Hår på brystet eller ikke? Jeg syns hår er best, bare ikke når det er en svær pels som dekker hele overkroppen..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 HÅR! uten hår er dompinggrunn
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Jeg syns at menn uten hår på brystet ser ut som om de ikke har nådd puberteten ennå... Eksen min satt og nappet dem ut, for han mente at damer synes det er mer sexy uten hår! Men jeg var altså uenig...
Miss-Sixty Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Absolutt MED hår!! Og der er faktisk alle mine venninner enige med meg. Men man trenger jo ikke å se ut som en varulv heller da
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #5 Skrevet 31. august 2008 Menn skal ha hår på brystkassa, under armer, på armer og på bena!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #6 Skrevet 31. august 2008 det er det som er så morsomt med gutter. De tar nesten alltid feil med tanke på hva de tror jenter tenner på. hihi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå