Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Noe av det jeg gruer meg mest til er å finne kjole :-| Jeg er svært kresen, og de kjolene som finnes nå er ikke min smak i det hele tatt. Jeg ønsker meg en enkel kjole, og de jeg har sett til nå er skikkelige prinsessekjoler.. Vet ikke engang om jeg vil ha kjole, kanskje jeg har mest lyst på en todelt drakt. Skulle VIRKELIG ønske denne biten var gjort :S Hvor i all verden skal jeg finne noe enkelt og elegant? Ingen puffermer, ingen tyll, ikke store skjørter, ikke kritthvitt...
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Jeg var i ulike salonger før jeg fant kjole. Flere av de hadde mange enkel typer også... har du virkelig vært og sett ordentlig?? og fortalt de som jobber der hva du ser etter. Ellers er det jo vanlige klesbutikker også som selger pene todelte drakter. Da tenker jeg ikke på Cubus, HM osv... men litt "ordentlige" butikker... Hvor i landet bor du?
*Rutletutt* Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Signerer hun over her - har du sett sikikkelig? De aller fleste brudesalonger har veldig enkle kjoler også - er slett ikke alt som er med store skjørter, tyll. puffermer og kvitthvitt...;o) Det er ikke min stil heller - jeg har kjøpt meg en kjole som er smal i fasongen (havfruefasong) med langt slep, ivory - men det er en skikkelig brudekjole da - men brudekjolene kommer jo i SÅ mange ulike stiler. Bor du i Bergen (eller i nærheten) vil jeg anbefale deg å se på Atelier V - der har de veldig flott, og litt enklere kjoler:o)
Sivalur Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Hvor i landet bor du? Hvis du bor i Oslo vet jeg om en butikk som har mange fine kjoler slik som du beskriver. Både todelte drakter og kjoler, enkle og elegante - men ikke helt brudekjoler da..
Gjest Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Hei, jeg hadde samme oppfattning som deg alt var så søtt, så stort og ja litt kjedelig... Men så fant jeg kjolen min, brukte den nå 16 augustm, selv med en stor mage på 30 uker. magen syntes nesten ikke. Den er i cream og ivory (gull), eventyrlig litt vikinginspirert. Se agape.no nr 1060..Jeg fallt pladask for denne og den var virkelig et funn. Ingen hadde noen sinne sett en så vakker kjole og som er såpass anderledes enn de andre på markendet per i dag...Jeg annbefaler den på det sterkeste. NB min mnn tenkte på kvitebjørn kong valemon da han så meg, synes det er litt romantisk jeg da. NB min er til salg i str 36, men passer 36-40 grunnet snørning i rygg og utsydd ryggstykke..
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 Ta en kikk på kjolen min, har bilder av den på profilen min her inne på BIM, den er til salgs nå (en spesiell kjole, som skiller seg litt ut fra mengden av kritthvite kremklatter=)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 1. september 2008 #7 Skrevet 1. september 2008 Ta en kikk på kjolen min, har bilder av den på profilen min her inne på BIM, den er til salgs nå (en spesiell kjole, som skiller seg litt ut fra mengden av kritthvite kremklatter=)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 1. september 2008 #8 Skrevet 1. september 2008 Ta en kikk på kjolen min, har bilder av den på profilen min her inne på BIM, den er til salgs nå (en spesiell kjole, som skiller seg litt ut fra mengden av kritthvite kremklatter=)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #9 Skrevet 1. september 2008 Har ikke vært i salong ennå nei.. Bare sett på nettsidene deres, og leverandørenes. Lite der som har falt i smak.. Kanskje det hele fortoner seg annerledes når jeg har en kyndig guide Takk for alle tips jenter.. Skal titte litt på kjolene deres
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 1. september 2008 #10 Skrevet 1. september 2008 Jeg ville heller ikkje ha det sukkersøte kjole opplegge... men ville ha brudekjole,så da falt jeg på benjamin roberts sin kjole som er sart og hvit.... kjempe fin=) den ligger til salgs på finn til 6900, (nypris 16000) FINNKODE:14629144
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #11 Skrevet 2. september 2008 Hva med noen av disse? http://www.lilly.dk/Default.aspx?ID=21&GroupID=GROUP51 Korte brudekjoler kan være ganske stilig, og skiller seg garantert ut fra standard prinsessekjoler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå