liberomage Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 da skal jeg bevege meg over til 3 trimester... synes 2 trimester har gått fort.. så da går garantert 3 trimester enda fortere... der er det prat om fødsel og hvor mange dager det er igjen... hmmm.. synes det er tidelig å tenke på det nå, men pluttselig sitter jeg der selv.. hehe...
:*lillefru*:har født*: Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Gratulerer så mye med fullgått 2.trimester ) Ønsker deg masse lykke til i 3.trimester!!
Gjøkeredet③ Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Lykke til videre i 3. trimester.. Gleder meg til å følge etter om en god uke... Vi sees:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå