:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 føler meg som en ordentlig husmor.. hehe... det er vel tredje gang på 1 1/2 år at småen får hjemmebakte boller. hjemmebakte brød skjer heldigvis litt oftere. men min brødoppskrift er ikke super god. så om du har en på lur så bare send den over (må være grovt brød da..)
Gjest Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 ÅÅÅÅ!! Skulle ønske jeg var like flink som deg! I dag har jeg skikkelig lyst, men hvor er viljen?? Gi meg et tupp bak!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 31. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2008 det skjer så skjeldent her hjemme at jeg måtte fortelle noen om det. så hvor flink jeg er kan diskuteres men du kan få om du vil? *kaster boller på Trassetrollet*
Gjest Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Hehehe.. Ja takk, og en kopp med kakao og krem? Det hadde vøri godt Har skrekkelig vondt i halsen i dag BTW var i bryllup med nye kjolen i går... Resultat: glitter over ALT.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 31. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2008 var det morro i bryllupet? hehe... jeg har også en sånn kjole som legger igjen glitter over alt.. hehe.. ikke noe morro og rydde opp etter den kjolen.. hehe,.. ver glad det ikke er din jobb har kakao (men ikke sånn ekte, men laget på oboy) men ikke krem da :/
Gjest Skrevet 31. august 2008 #6 Skrevet 31. august 2008 Ja;) det var det.. Hu var utrolig nydelig. Jeg er et følelsesmenneske (som du sikkert har skjønt for lenge siden.. ) og grein jo som et uvær når hun kom oppover kirkegulvet. Grein til og med under talen hun holdt til sin kjære.. Hehehe Kakaoen er helt super den
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 31. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. august 2008 hehe.. etter at jeg fikk den forbanna p-sprøyten har jeg blitt et ekstremt stor følelsemenneske selv, så jeg hadde helt sikkert sippa som et uvær om jeg var der... hehe... holdt på og begyne og gråte av barneTV her om dagen.... hehe... bra du likte den
Gjest Skrevet 31. august 2008 #8 Skrevet 31. august 2008 hehe.. såpass ja! Så ille er jeg ikke.. Men i går syns jeg at jeg sippa for ingenting. Men hadde du sett hu, og kjent hu i snart 20 år så tipper jeg de fleste damene hadde surva. hehe
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 31. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 31. august 2008 hehe.. det tipper jeg også :-) det er noe rart det dere med giftemål.
Sessa ruger igjen... Skrevet 31. august 2008 #10 Skrevet 31. august 2008 ....frøkna mi har aldri fått hjemmebakteboller hun... Hun er 2 år! Men hun får mormorbakte boller av og til da. Jeg er rett og slett ræva på å bake, men jeg vurderte å bake det forrige dagen med sånn pose, men så tok plutselig viljen slutt! jaja... Hjemmebakt brød... det har jeg laget en gang. Var godt når det var nystekt, men litt kompakt og veldig mektig! Det var også sånn pose brød.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 31. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 31. august 2008 pose børd og pose boller funker fint det :-) man får jo nybaktfølelsen uansett :-)
Sessa ruger igjen... Skrevet 31. august 2008 #12 Skrevet 31. august 2008 det er det eller ingen ting.... oftest ingen ting kanskje...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 31. august 2008 Forfatter #13 Skrevet 31. august 2008 hehe.. det er oftest ingen ting her også men egentlig er det bra, for da blir man jo bare SÅ stolt når man først gjør det... hehe
Sessa ruger igjen... Skrevet 31. august 2008 #14 Skrevet 31. august 2008 true that! Kanskje jeg skulle driste meg til å være flink husmor til neste helg... Boller er jo en ganske uskyldig ting å kose seg med (ref. nytt og bedre liv innlegget mitt)!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 31. august 2008 Forfatter #15 Skrevet 31. august 2008 hehe.. boller er ganske så uskyldig :-) og nå har jeg funnet ut av ovnene min steker sjevt, noen boller var litt for stekt og noen var litt for lite stekt.. hehe.. men det er kanskje litt av sjarmen? også må jeg finne ny bolleoppskrift også! den var helt oki, men ikke noe og rope hurra for
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå