Gå til innhold

Magedans og keisersnitt for 3 uker siden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det er dumt eller lurt?

Kjenner jo at såret ikke er helt grodd enda, og er invitert med på magedans om noen dager... tenker å ringe barselavdelingen for å høre med jordmor der... men er det noen av dere som har noe erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal vel ikke anstrenge magemusklene for mye de første 6 ukene. Ikke løfte tungt, ikke begynne å trene osv. osv. Men jeg aner jo ikke om magedansing er tungt for magemusklene.

Skrevet

Nei, ikke jeg heller... instruktøren vet det vel, får vi tro... jeg tenker liksom at det er mye "magejobbing" når det er magedans....

Skrevet

det er ikke direkte magejobbing i sånn forstand, du kan sikkert være med litt, men du må nok ta det veldig med ro, ikke ta hoppene og ikke "rist" så veldig. men om det er kun denne gangen du skal tror jeg ikke du får så veldig mye ut av det... Det er mest tungt i hofter/lår og rygg etterpå hos meg... jeg tror jeg ville ventet litt til..

ang om det er mye magejobbing, så er det en del andre bevegelser som skal gjøre at det ser ut som om magen jobber, men er ikke nødvendigvis sånn alltid. Er utrolig moro!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...