*Olivia* Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Jeg skal selge en Reima Tec dress kjøpt ny ifjor i str 86 (like fin som ny). Husker faktisk ikke eksakt hva jeg ga for den heller men tipper sånn ca rundt 1000 kr.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Jeg solgte vår første etter en sesong hvor den var veldig lite brukt og man kunne knapt se at den var brukt i det hele tatt, for 500 - nypris 999,-
*Olivia* Skrevet 31. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2008 Ok takk. Ser at flere selger sine dresser så jeg tenker hvorfor ikke få litt penger for det enn å la de ligge i skapet :-) Fikk du solgt den raskt? Og sendte du den i posten til vedkommende eller hentet de den?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Jeg skrev i annonsen at den måtte hentes, og ble vel kvitt den etter 1-2 dager og en raus med henvendelser på mail ) Tror det er en av de enkleste tingene å bli kvitt på finn )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå