ønsker spire 87 Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 jeg fikk mensen sist 23.07 og de to siste syklusene har vært på 33 og 35 dager. regnet derfor med og få mensen 27.08. har litt ømme bryster, rar følelse i brystvortene er til tider uvell og har mye luft i magen. tok en test i dag 31.08 men den var negativ. det er 39 dager siden sist mens, så vist jeg hadde vert gravid burde den vel vist positivt nå??? men vist jeg ikk er hvorfor får jeg ikke mensen og hvorfor har jeg symptomer?? håper det er noen som kan hjelpe meg og forstå :/
melkekua™ Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Enten så har du lengre syklus enn du pleier denne gangen, dvs at el har vært seinere...eller så danner du hCG seint, så hvis ikke tr er kommet innen 2-3 dager så tar du en ny test. Lykke til med testing ;o)
ønsker spire 87 Skrevet 31. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2008 hmm. okey takk har ikke kjent før når jeg har fått el men sist lørdag fikk jeg kjempe vodt i magen, føltes som jeg fikk mensen men det kom ingenting. det varte ca 1t så forsvant det igjenn. har bare hatt litt mens murring og litt stikninger i magen siden det. kan det ha vært el?? er det ikke litt for tidlig å få symptomer nå i så fall??
ønsker spire 87 Skrevet 31. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2008 håter noen kan svare meg på dette :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå