<3 Vila & Lille <3 Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Har omsider opprettet en blogg, jeg også. Men blir så frustrert!! Når jeg legger til et bilde, så havner det bare på toppen av innlegget, og jeg vil ha det midt inni teksten!! Og ikke får jeg ha mellomrom mellom avsnittene. Når jeg publiserer innlegget, så er hele teksten trykket sammen uten mellomrommene som jeg hadde laget. Hvorfor??
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 31. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 31. august 2008 Ingen som vil hjelpe meg..?
Monajenten Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Er det blogspot? Når du legger til bilder, så kan du velge utforming der. Er usikker på om du kan legge bildet _midt_ i teksten, men du kan ihvertfall legge det sånn at du kan ha tekst enten på høyre eller venstre side av bildet.
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 31. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2008 Det er blogspot ja...
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 31. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2008 Men det er ikke det at jeg må ha bildet i midten sånn at det er tekst på alle kanter. Jeg vil skrive litt først, så legge inn bildet, og så skrive mer nedenfor. Men når jeg legger inn bildet, så havner det bare på toppen av innlegget, ovenfor all teksten...
Monajenten Skrevet 31. august 2008 #6 Skrevet 31. august 2008 Ahhh sånn ja;-) Ja det skjer automatisk. Du må bare legge inn bildene først og så skrive tekst, eller flytte bildet når du legger det inn.
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 31. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. august 2008 Fikk ikke til å flytte bildene, men da skal jeg forsøke å legge inn bildene først, og så skrive teksten. Takk! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå