FrkFrik++ Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Vi skal bytte sete siden gutten vår har blitt for stor for maxi cosien, og jeg aner ikke hvilket jeg skal kjøpe... Det er jo viktig at setet er bakovervendt, men finnes det også seter hvor ryggen kan legges litt ned slik at han ikke sitter så veldig rett i ryggen om dere skjønner? Han er bare ni mnd men stooor, hvilket sete ville dere ha valgt?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Det er mange som klager på at hts izi combi er veldig bratt i ryggen (selv om du kan regulere vinkelen endel) men jeg ville fortsatt valgt det setet. Vi byttet fra babysete da snuppa vår da hun var 10mnd - ganske gjennomsnittlig for alderen på størrelsen (ikke spes tung da, akkurat 9kg da vi byttet). Jeg tenkte/tenker som så at det er en grunn til at det er bratt i ryggen, og jenta vår har heller ikke pleid å sove mye på bilturer, unntatt de gangene vi reiste på hytta (og da satt en av oss voksne bak likevel da hun var mindre), og vi brukte sånn nakkepute (satte den på "feil vei" for å støtte hodet litt). Nå som hun er 3 sitter hun fortsatt som en dronning i det ) Det er ikke så lenge de er små ifht hele perioden de bruker det setet, så jeg hadde lagt mest vekt på hva som er nyttigst lengst på en måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå