Supermamm Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Jeg har ihvertfall veldig god erfaring med det, det er dyrt, men også veldig effektivt. Husk at du må gi det litt tid før du ser resultater!
På vei igjen <3 Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 MD formulations du mener? Isåfall har jeg veldig gode erfaringer med det. Har brukt det i ulike perioder, og alltid fått bra resultat.
tante grusom master of law Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Husk at md skincare og md formulations ikke er det samme... Det er md formulations som er det beste mot uren hud:)
OneOfTheBoys Skrevet 31. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2008 Ååå.. var det jeg stusset litt på nemlig. For letet på strawberrynet og fant md skincare, og de lignet sånn på md formulations så lurte på om det var det samme.. Søren og, for der var de skikkelig billig!!
tante grusom master of law Skrevet 31. august 2008 #6 Skrevet 31. august 2008 Vet... Det har ikke md formulations der dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå