Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Fikk plutselig melding fra ei venninne som har flytta herfra for lenge siden, som jeg ikke har kontakt med lengre, og som heller ikke tar kontakt når hun er hjemme på besøk - med spørsmål om det er lenge igjen til termin. Skjønner ikke helt hvorfor hun spør om det når vi likevel ikke har kontakt. Det tok over ett år før hun kom på besøk da jeg fikk førstemann (da hadde hun fortsatt ikke flyttet), og da kikket hun ikke på han engang, eller spurte hvordan det gikk. Så at hun er veldig interessert har jeg litt vondt for å tro... kjente at jeg bare ble irritert da meldinga kom, for hun er 100 % selvsentrert og blir bare helt stille hvis hun selv ikke lengre er samtaletema.
It's all about me Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Du MÅ vel ikke svare på noe som helst, men du er ikke noe bedre enn henne ved å la være. Spiller vel ingen rolle hvorfor hun spør, kan jo vær at hun har lyst til å ta opp kontakten igjen og dette er første tilnærming.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Nei du har helt rett i at jeg ikke er noe bedre enn henne hvis jeg ikke svarer, så jeg får vel gjøre det. Skal godt gjøres at hun ønsker å ta opp kontakten igjen, til det har vi rett og slett gått for mye i hver vår retning mht. interesser og livsstil, men man vel får vel gi folk en sjanse, kanskje har hun forandret seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå