Gå til innhold

Gravid...? Eller bare ønsketenkning...?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Ny her inne, 71-modell, 2 barn; 4 og 7 år. Har vært gravid 5 ganger før - usikker om det kalles SA, kjemisk gravid eller...?

Bestemte oss for at 2 friske barn var nok....men jeg klarte ikke helt å gi slipp på tanken om et barn til og denne våren sa min kjære at det kanskje hadde vært koselig med en til....da var det gjort:-D

Fredag 27/7 var jeg hos legen og tok ut hormonspiralen- jeg hylte høyt, legen var litt forundra for det skulle ikke gjort vondt...! Neste dag begynte jeg å blø, blødde i 6 dager...TR? Målte etter EL med billigstips og fekk utslag etter ca 14 dager... Tok en billiggraviditetstest i går - den viste en en strek, svakere enn teststreken, men godt synlig?!!

Tør ikke tro det kan være sant....? Kan det slå til etter 1pp etter hormonspiralen? Hadde mange pp med de andre graviditetene...!

Min kjære er på fisketur å aner ingenting.....Kjenner jeg er glad, usikker, nervøs osv - må nok på apoteket å kjøpe en CB i morgen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende da =) Er fullt mulig å bli gravid rett etter du har tatt ut spiral har jeg hørt!! Så da må du få lov å håpe !!

Vi prøver og på nr 3 har hadd 1 SA og hadd 1 TR etter det, så nå er jeg kjempe spent på om TR kommer eller om det har blidd en spire ....litt små kvalm og murringer i magen...men kan jo ikke ha for stort håp heller....skal ta test rundt 10.9 tenker jeg....

Lykke til med ny testing i morgen !! Og skriv og fortell hva den sier=) Men en strek er en strek, så du er nok sikkert GRAVID =D

Skrevet

Hei!

Testa med CB i dag....*gravid*

Tør ikke slippe glede løs ennå, håper spiren klamrer seg fast!

Har bestillt legetime på mandag- skal få supertidlig UL denne gangen

**********************babystøv************************************************************************************************************************************

Lykke til til alle sammen!

Skrevet

<3 GRATULERE <3

SÅ KOSLIG DA =) Bare kos deg med ruginga nå og tenk positivt !!

Skrevet

Grattis!!

Skrevet

Grattis med full klaff på første forsøk! Lykke til med svangerskapet:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...