Gå til innhold

usj, dårlig form i dag


mumitrollet

Anbefalte innlegg

I dag har eg vært skikkelig trøtt, med vondt i hodet og rett om slett godt uggen. Skikkelig irriterende. Håper d går over i løpet av dagen for jeg har ikke tenkt å forbli "dårlig" noen uker fremover. Måtte sende sambo ut m mini sånn at eg fikk fred her hjemme. Haha. SLiter og med skikkelig støl korsrygg. Noen andre? Den er ikke vond bare støl. Trener som før og heldigvis går d fint men tror jeg hopper over treningen i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er skikkelig uggen i dag jeg også!!!! Det er faktisk første dagen jeg er sånn slik. . . Det er til og med slitsomt å sitte foran PCen! Jeg begynner å bli litt bedre. Prøv å få i deg litt drikke og litt mat. Håper ikke dette varer nei. . . :-( Har trodd at jeg slapp unna dette, men kanskje ikke. . . . Men støl korsrygg. . . hm. . . nei, jeg har ikke merka noe til det. . Hva trener du for noe da? Jeg har ikke vært flink til å trene i det siste, men har tenkt å begynne så smått til uka. hvor hardt trener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener gruppetreningstimer på treningssenter (er instruktør), så trener akkurat som før. Relativt hardt vil jeg si, men er jo vant til det da. Blir for det meste styrke og kondisjonstimer. Har 3-4 timer i uka. Ble faktisk trening allikevel i dag. Og nå er jeg helt fin i formen igjen. Jeg er overbevist om at trening hjelper på energien. Sist svangerskap var jeg så heldig å fikk trene helt frem til termin. Jeg er dårlig på å drikke vann, d er vel en av mine dårligste egenskaper. SÅ hjelper nok litt det med ekstra veske i kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...