høno71 Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Hei! Ny her inne, 71-modell, 2 barn; 4 og 7 år. Har vært gravid 5 ganger før - usikker om det kalles SA, kjemisk gravid eller...? Bestemte oss for at 2 friske barn var nok....men jeg klarte ikke helt å gi slipp på tanken om et barn til og denne våren sa min kjære at det kanskje hadde vært koselig med en til....da var det gjort:-D Fredag 27/7 var jeg hos legen og tok ut hormonspiralen- jeg hylte høyt, legen var litt forundra for det skulle ikke gjort vondt...! Neste dag begynte jeg å blø, blødde i 6 dager...TR? Målte etter EL med billigstips og fekk utslag etter ca 14 dager... Tok en billiggraviditetstest i går - den viste en en strek, svakere enn teststreken, men godt synlig?!! Tør ikke tro det kan være sant....?
Musemor med tre søte små Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Høres lovende ut dette, men jeg hadde nok testet igjen med en vanlig graviditetstest da de er sikrere. Lykke til og krysser fingrene for deg. XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Du er gravid!! Gratulerer :-)) Du får jo aldri falsk positive graviditetstester, men man kan jo noen ganger miste slik at man får mensen til omtrent forventet tid likevel. Lykke til med graviditeten!
høno71 Skrevet 31. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2008 Må kjøpe en CB på apoteket i morgen:-D Viss jeg er gravid; hvor langt er jeg da på vei? 5+1? Så spent, usikker, glad, nervøs, lykkelig...
Musemor med tre søte små Skrevet 31. august 2008 #5 Skrevet 31. august 2008 TR startet 28/7, dvs 4+6 etter www.babyverden.no
Vero85 Skrevet 31. august 2008 #6 Skrevet 31. august 2008 Jo, man kan få utslag på graviditetstester uten være gravid! Jeg fikk det på CB sin test. Tok den med til legen og han sa det ikke var tvil om at den hadde slått ut, og jeg måtte ta en test der også.. Han sa at det var en kjempe utydelig strek på den, og man måtte virkelig se nøye etter! Så han ville ta HcG blodprøver av meg, men den var det ikke noe utslag på. Tok forresten 2 blodprøver med 3dagers mellomrom.. Uten resultat,,, Fikk da henvisning til Gynokolog, som utførte invendig UL men det hadde ikke vært og jeg var ikke gravid. Men heldigvis så så alt bra ut der inne.. Så konklusjonen er at JA, man KAN få falskt utslag, men det er veeeldig skjeldent. Legen kunne ikke skjønne hvordan det kunne skje han heller... Hadde ikke vært borti det før. Ingen av hormon prøvene mine var unormale heller=/ Meeeeeen, håper virkelig for din del at du er gravid!!!! Jeg har IKM den 7/9 og håååper virkelig.. hehe.. Veronica
høno71 Skrevet 31. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. august 2008 "TR startet 28/7, dvs 4+6 etter www.babyverden.no Mor, far og en liten med tut" Vil det si at i morgen er jeg 5? På tirsdag 5+1? Gleder meg til min kjære kommer hjem om en times tid.....
Gjest Skrevet 31. august 2008 #8 Skrevet 31. august 2008 i dag har jeg tatt 2 billigtester som har visst svak strek...begge gangene!! kan nesten ikke vente til i morgen tidlig med å ta CB... flere som har opplevd dette??
høno71 Skrevet 31. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 31. august 2008 God kveld;-) Takk for alle lykkeønkskninger! Min kjære blei kanskje mer overrasket enn glad....! "Så fort" (1pp) og "Det som skjer, det skjer" er hans reaksjon -kanskje ikke så rart da vi 3 ganger før har gleda oss, men det har gått galt! Men han er en super pappa, så han kommer til elske knøttet! Jeg derimot kjenner masse symptomer - ømme bryster, litt oppblåst mage, tisser ofte osv. Tror jeg blir overnervøs/hormonell/rar/gal denne gangen! kan ikke vente med å teste CB i morgen! Gratulerer badeanna2! *******************sender litt babystøv til oss alle*************************** *************************************************************************'********
Gjest Skrevet 31. august 2008 #10 Skrevet 31. august 2008 Gratulerer! En strek er en strek! Håper jeg er like heldig som deg - jeg er også 71-modell, med 4-åring og 8-åring fra før. Vi var også ferdige med å lage bebiser - trodde vi. Så for et par uker siden måtte hormonspiralen ut, og i forrige uke hadde jeg EL ... Venter spent på IKM, og håper å kunne følge deg over i 1. trimester. Lykke til!
høno71 Skrevet 1. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 1. september 2008 Hei alle sammen! Suste til apoteket i dag - kjøpte CB! *gravid* JIPPI! Kan liksom ikke tro det helt- våger ikke slippe gleden løs ennå, men er lykkelig=) *******************************babystøv***************************************************************************************************************************
Snoopy :o) Skrevet 2. september 2008 #12 Skrevet 2. september 2008 GRATULERER så massse. Jeg testet med cb digital i dag tidlig og fikk *gravid* jeg også. Er så glad at det føler som jeg letter. Lykke til.
Dotten Skrevet 2. september 2008 #13 Skrevet 2. september 2008 Gratulerer så masse. Regner med at så snart magen vokser blir nok samboeren din "mer med"... he, he. Han føler seg vel litt snytt siden det gikk så fort. Krysser fingrene for at alt går bra denne gangen! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå