Gå til innhold

Åssen type seng har dere valgt etter sprinkel sengen? Hvor stor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg skal kjøpe ei fin memory/ louise seng i fra bohus. Men den er 90 x 200. Blir det alt for stort tro? Han er bare to år..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere har plass er jo det like greit. Fyll den med koselige puter og bamser så det blir lunt og fint. Vi har juniorseng fra Ikea, men det er nok mest for å spare plass på rommet hans.

Skrevet

Eldstemann har juniorseng, minste har en gammel skuvseng som kan bli 2 meter lang.

Bilde av den på smurfene.blogspot.com

Skrevet

Vi har en bilseng. Usikker på målene, men den er fra 2-5 år, så ikke altfor stor.

Skrevet

Vi har en vikare vokseseng fra ikea, men den arvet vi... hadde det ikke vært for det, ville vi sikkert kjøpt stor seng med en gang. Bare bortkasta å drive ¨kjøpe mange forskjellige senger synes jeg.

Skrevet

Jeg har juniorsenger til mine. Kjøper store senger til de når de skal begynne på skolen.

Synes du skal kjøpe den senga du har lyst på. Min mening er at vanlige senger ikke er for store til småttisene. Kan evt. ha store kosedyr, puter e.l i senga hvis ungen ikke faller til ro der.

Skrevet

En fordel med stor seng er at når en febersyk liten gutt kommer tassende midt på natten og vil sove i mamma og pappa sin seng - da er det så lettvindt for (som regel) pappaen å rømme inn i junior sin seng :-)

Det har vi savnet, og pappaen har noen ganger havnet på sofaen, hehe. Nå har vi ordnet med gjesterom, så da slipper vi det problemet.

Skrevet

Hm, da blir det kanskje en stor med en gang. Er sant det, er jo kjekt at en av oss kan sove der også når han kommer oppi til oss. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...